نزدیکی آخرین روزهای زندگی گوگوش / عکس

نزدیکی آخرین روزهای زندگی گوگوش / عکس

مجله سپید و سیاه یکی از مجلات سرگرمی خانوادگی در دوره پس از کودتای 1332 بود. سپید و سیاه اولین بار در سال 1332 با عناوین سپید و سیاه نوی و سپید و سیاه مشیر صاحب امتیاز علی اصغر کرباف و مدیر مسئول علی راه اندازی شد. بهزادی. این مجله به همراه بسیاری دیگر در سال 1353 توقیف شد. علی بهزادی در خاطرات خود توقیف مجله را به دستور محمدرضا شاه نسبت داد. اما چهار سال بعد، به عنوان یک مجله انقلابی با عناوین جنجالی، بار دیگر خود را در غرفه های روزنامه فروشی ها یافت و تا 11 شهریور 1358 (شماره 1119) به انتشار ادامه داد.

فایق آتشین (گوگوش) تاکنون چهار بار ازدواج کرده است. ازدواج هایی که به طلاق ختم شد. همسر اولش محمود قربانی و زندگی مشترکشان 5 سال بود و حاصل آن پسری به نام کمبیز شد. بهروز وشوگی همسر دوم او بود و تنها یک سال با هم بودند. همایون مصداقی سومین همسر گوگوش بود و 12 سال با هم زندگی کردند که آخرین ازدواج او با مسعود کیمیایی بود که 6 سال به طول انجامید. مصاحبه آتشین با سرشار بیشتر در مورد پشت صحنه این ازدواج ها صحبت می کند. گوگوش در بخشی از این گفتگو می گوید دو اشتباه بسیار بزرگ در زندگی خود مرتکب شده است، یکی ازدواج با محمود قربانی و دیگری همکاری پنج ساله با مهرداد آسمانی. او همکاری با آسمانی را ضعیف ترین قسمت کار خود اعلام کرد و مهرداد آسمانی خواننده و نوازنده ایرانی مقیم لس آنجلس در واکنش به این کامنت در اینستاگرامش نوشت: امیدوارم چند سال دیگر امروز پشیمان نشوید. . من مهرداد آسمانی بابت ساخت چهار آلبوم برای خانم آتشین و ترانه هایی که فکر می کنم می دانید ابتدا از خانواده ام بابت دردسر زیادشان عذرخواهی می کنم و بعد از مردم خوب و دنبال کنندگان موسیقی فاخر. تاریخ موسیقی در غربت را نه هما سرشار نوشته بود و نه من… تاریخ موسیقی در غربت را مردم ایران نوشتند… شهیار قنبری و زویا زکریان ستاره های ادبی کشور ما هستند و من هستم. به آنها افتخار می کنم که فرصت ساخت و اجرای آهنگ های خود را دارند.

به گفته گوگوش اشتباه دیگر او ازدواج با محمود قربانی بود که اگر می توانست به گذشته برگردد هرگز این کار را انجام نمی داد. قربانی بعد از این دعا با انتشار پستی در اینستاگرامش گفت: من و کمبوجیه سعی کردیم به مادری احترام بگذاریم. گوگوش در آن مدت.» و من همیشه از او حمایت می کنم، اما می بینم که هنوز همان جوانی را دارد که می خواست از من جدا شود، در همان زمان به مسئولان گفته بود که من او را کتک زدم، اما قسم می خورم. آبروی سرزمین مادری و ایران که هرگز بر او دست بلند نکردم و با این ترفند معصومانه مرا دیو و خود را محبوب کرد و یک کلمه هم نگفتیم به خاطر عشق به فرزندم از او حمایت کردم.

دیدگاهتان را بنویسید