نشست تلفنی مدیر مناطق سه گانه بانک کارگران رفاه با مشتریان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک رفاه در این حوزه، محمدرضا پهننده از ساعت 10:00 در مرکز تماس با مشتریان (فراد) این بانک حضور خواهد داشت. صبح تا ساعت 12:00 روز چهارشنبه، 19 باخمن. به سوالات، مسائل پاسخ می دهد و مایل به دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.

بر اساس این گزارش، مشتریان بانک رفاه کارگران منطقه سه که می خواهند مشکلات، موضوعات و سوالات خود را با مدیر آن منطقه در میان بگذارند می توانند با شماره تلفن 8525-021 تماس گرفته و کلید 3 را در این بازه زمانی انتخاب کنند. کنفرانس تلفنی.

گفتنی است منطقه سه بانک اجتماعی کارگری شامل استان های آذربایجان شرقی – آذربایجان غربی – اصفهان – کرمانشاه – خوزستان – مرکزی – اردبیل – قزوین – کردستان – همدان – لرستان – زنجان – البرز – قم و ایلام است.

دیدگاهتان را بنویسید