نصیرزاده به چه حقی به دستیاران من زنگ می زد؟

زمان: 09:27
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795682

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: هوشنگ نصیرزاده چه جایگاهی دارد و چرا به خود اجازه می دهد با دستیاران من تماس بگیرد و بگوید برای مطالبات خود از تراکتور تخفیف در نظر بگیرید؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه ها گفت: بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به دلیل بدهی به مربیان یا بازیکنان ایرانی و خارجی است. چند هفته پیش رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که نمی‌توان ایرانی‌ها و خارجی‌ها را تشخیص داد و حتی گفت تا زمانی که خون خارجی‌ها رنگارنگ‌تر نباشد، هیات تجدیدنظر آن را تایید کرده و مبالغ آن مشخص شد. باید حق خود را بگیریم اما بدون اطلاع پنجره نقل و انتقالات تراکتور باز می شود.

وی همچنین گفت: پیگیری کردم و دیدم این کار توسط حسن کامرانی دبیرکل فدراسیون انجام شده است. ما ذی نفع هستیم و طلبکار هستیم و باید رضایت ما گرفته می شد اما کامرانی فر گفت تا 2 ماه آینده پول شما را می گیرم! در این بین به کمیته انضباطی رفتم و پیگیری کردم اما گفتند پرونده شما را گرفتند. ردیابی کردم و متوجه شدم کامرانی تلفنی پنجره بسته تراکتور را باز کرده و حقوق ما را یک طرفه واریز کرده است. رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تفاوتی بین خارجی ها و ایرانی ها وجود ندارد.

منصوریان در این باره گفت: باید از کامرانی بپرسید که چرا و به چه دلایلی این پنجره را باز کرد؟ ما نمی توانیم در داخل کشورمان حق خود را بگیریم و این توهین به مربیان ایرانی است. عدم رسیدگی به این وضعیت منجر به فساد خواهد شد. برای کسی که می تواند روند یک پرونده را وتو کند چه آینده ای می توان داشت؟ چرا بدون اطلاع من و همکارانم به خواسته های ما از راننده تراکتور توجهی نمی شود؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: جایگاه نصیرزاده چیست و چرا به خود اجازه می دهد با دستیاران من تماس بگیرد و بگوید برای مطالباتشان از تراکتور تخفیف در نظر بگیرند؟ اونی که چند روز قبل از قانون و پیگیری مطالبات حقیقت رو گفته با چه دلیلی با همکارانم تماس میگیره که تراکتور تخفیف بگیرن؟ اگر مربیان و بازیکنان را از این فوتبال بگیریم چه چیزی باقی می ماند؟ من با کوچکترین حرفی به کمیته اخلاق دعوت شدم و کامرانی فر باید طبق قوانین با او برخورد شود.

وی درباره وضعیت تیمش تاکید کرد: با توجه به تجربه حضور در تیم فوتبال نفت تهران فکر می کردم در هفته چهارم یا پنجم شاهد دستمزد بازیکنان باشیم اما این اتفاق نیفتاد. به اتفاق مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره جلساتی با حضور یکی از مسئولین پالایش و توزیع داشتیم که قول مساعدت و حمایت ممکن را داد. طبق بند (ج) ما نمی توانیم مستقیماً برای ورزش حرفه ای هزینه کنیم، اما می توانیم از آنها وام بگیریم.

منصوریان در پایان گفت: این امر مستلزم امضای شورای تامین شهرمان است تا به عنوان شاهد وظیفه ما تلقی شود. می شد این کار را کرد و این بدهی را از مطالبات کم کنیم، هرچند مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان حسابدار این شرکت است، اما این امکان وجود نداشت. قول هایی داده شد اما عمل نشد و 12 هفته است که پول نداده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید