نیم فصل دوم لیگ 23 با مربی جدید 1+3!

محرم در رفناجان برای غلبه بر خاطرات تلخ اصفهان

یکی از جذابیت های نیم فصل دوم بازگشت محبوب اصفهانی به صندلی مربیگری است. جایی که پس از یک غیبت نسبتا طولانی، محرم نویدکیا رسما به لیگ برتر بازگشت و مدیریت مس رفسنجان را بر عهده گرفت. این تیم کرمانی در نیم فصل اول لیگ با سکوتی الهام‌بخش عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داد تا جایی که پس از کش و قوس‌های فراوان باشگاه تصمیم به توقف همکاری با این مربی گرفت. بعد از الهامی سعید دخی که نتایج مشابهی با شمس آذر قزوین داشت به توافق رسید اما خیلی زود فرصت همکاری با این تیم را به عطایش داد تا محرم مدیریت پرتقال های رفسنجانی را برعهده بگیرد. حال باید دید محرم نویدکیا که در سپاهان با چنین محدودیتی مواجه نبود در میان نارنجی پوشان چه وضعیتی خواهد داشت. قبل از مس محرم پیشنهادهایی از تیم امید، فولاد و صنعت نفت وجود داشت که بنا به دلایلی به نتیجه نرسیدند تا در نهایت با مس رفسنجان به فوتبال بازگشت. بی شک لیگ بیست و سوم با حضور این سرمربی با شخصیت و صاحب سبک دیدنی تر خواهد بود. نویدکیا در اولین تست خود باید در خانه به مصاف هواداران تهرانی و شاگردان مسعود شجاعی برود.

آبادانی ها با سهراب به دنبال معجزه می گردند

نفت آبادان با ویسی! اتفاق تلخی برای آبادانی ها افتاد که تکرار شد و خیلی زود این مربی جای خود را به جنوبی دیگری به نام سهراب بختیاری زاده داد. تیمی که با کسب یازده امتیاز از مجموع 45 امتیاز ممکن در نیم فصل، یکی از مدعیان سقوط محسوب می شود و در انتهای جدول قرار دارد. ماجرای طلای پوشان و عبدالله ویسی مانند فصل گذشته اصلاً پیش نرفت و مقابل هم قرار گرفتند و نتیجه آن ناکامی این تیم بود. مدیران باشگاه به دنبال گزینه های زیادی بودند و حتی فراز کمالوند چند روزی به عنوان سرمربی در آبادان حضور پیدا کرد اما به دلیل نبود شرایط از این شهر رفت. تا چندی پیش سهراب بختیاری زاده سکان هدایت صنعت نفت را در دست گرفت. او در روزهای ابتدایی حضورش با یک خروج شوک از جام حذفی به دست استقلال ملاطانی مواجه شد تا حالا تمرکزش را روی لیگ برتر بگذارد. مدافع سابق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال با جذب بازیکن و مربی در داخل و خارج از زمین سعی در تقویت تیم خود دارد. باید دید پس از نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان (2 مرحله)، شهر خودرو و خشتلایی در آخرین چالش خود به عنوان سرمربی چه خواهد کرد. سهراب در اولین گام لیگ برتر کار فوق العاده سختی دارد و باید برای رویارویی با استقلال و جواد نکونام پایتخت آماده شود.

ویرا و چالش من هم مثل یحیی خوبم

پرسپولیس دیگر تیمی است که با تغییر سرمربی به استقبال نیم فصل دوم خواهد رفت. مدافع عنوان قهرمانی دیگر یحیی گل محمدی را روی نیمکت ندارد و در عوض دستیار او اسمار ویرا باید تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. این سرمربی برزیلی در حال حاضر مورد بی مهری هواداران و صاحب نظران قرار گرفته و نتایج او در 2 بازی تدارکاتی اخیر مقابل شباب الاهلی امارات و آریو اسلامشهر که منجر به شکست شد، به این مشکل دامن زده است و او در صدد اثبات این موضوع است. ، برای اثبات اینکه او به اندازه یحیی خوب است. ویرا با خریدهای جدید تیمش به دنبال شروع قدرتمندی در لیگ برتر است. تیم تحت هدایت او با اضافه شدن بازیکنان ملی پوش و البته با بهبود شرایط وحید امیری باید در اراک به مصاف تیم سرسخت آلومینیوم اراک برود. بی شک یکی از مهم ترین سوالات اهالی فوتبال این است که آیا این سرمربی برزیلی تا پایان فصل روی نیمکت پرافتخارترین تیم لیگ برتری به عنوان نفر اول کادر فنی باقی می ماند؟