استقلال در نیم فصل دوم گل زد; بهترین تیم لیگ را حدس بزنید + سند

استقلال در نیم فصل دوم گل زد;  بهترین تیم لیگ را حدس بزنید + سند

لیگ برتر در آستانه هفته بیستم است، 4 هفته از نیم فصل دوم این مسابقات می گذرد و این دوره را می توان مستقل از کل مسابقات ارزیابی و تحلیل کرد.
در 4 هفته پایانی نیم فصل دوم مسابقات، استقلال که صدرنشین مسابقات است با عملکرد فوق العاده خود و امتیاز 100 درصدی در نیم فصل دوم در صدر جدول فرضی نیم فصل دوم قرار گرفت.

آبی ها پس از پیروزی در هر چهار بازی، زدن 5 گل و دریافت یک گل و کسب هر 12 امتیاز ممکن، بهترین نتایج را در نیم فصل دوم کسب کرده اند. آبی ها با یک گل به همراه صنعت نفت آبادان بهترین خط دفاعی نیم فصل دوم را دارند اما با 5 گل زده بهترین خط حمله این مرحله را ندارند و مس رفسنجان با 8 گل عنوان قهرمانی را در اختیار دارد. .

کپر رفسنجان که می توان آن را شگفتی ساز این فصل لیگ برتر دانست و با 33 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و شانس زیادی برای کسب مقام سوم این رقابت ها دارد، در 3 بازی از 4 بازی در نیم فصل دوم و یک بار پیروز شد. با نتیجه برابر است. شاگردان محمد ربیعی با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم نیم فصل دوم قرار دارند.

پرسپولیس با همین 10 امتیاز و با یک گل کمتر نسبت به رفسنج کپر در رده سوم قرار دارد و تیم های گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان با 8 امتیاز از 4 بازی نیمه دوم در رده چهارم قرار دارند و در رده پنجم قرار دارند. در این جدول

نفت مسجد سلیمان در نیم فصل دوم مقابل استقلال پانزدهمین تیم جدول است و با 4 شکست از 4 بازی و بدون کسب امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد. مسجدسلیمانی با 9 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی را دارد اما این تیم ضعیف ترین خط حمله را ندارد.

ذوب آهن و آلومینیوم اراک نیز در نیم فصل دوم نتایج ضعیفی کسب کردند و هر کدام در 4 بازی تنها یک امتیاز کسب کردند تا در رده های چهاردهم و پانزدهم این جدول فرضی قرار گیرند. ذوب آهن و تراکتورسازی تیم هایی هستند که در نیم فصل دوم موفق به گلزنی نشدند، بنابراین ضعیف ترین خطوط حمله در نیم فصل دوم متعلق به این دو تیم است.

5 استقلال، رفسنجان کپر، پرسپولیس، گل گهر و صنعت نفت تیم های بدون شکست نیم فصل دوم هستند. در مقابل تراکتورسازی مسجدسلیمان، نساجی، فجر سپاسی، آلومینیوم، ذوب آهن و نفت تیم های بدون برد این مرحله از رقابت ها هستند.

استقلال و نفت مسجد سلیمان که در تمام دیدارهای خود به ترتیب پیروز و شکست خوردند، تنها تیم هایی هستند که در نیم فصل دوم به تساوی نرسیدند.

پدیده که با 8 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد در 4 هفته پایانی نیم فصل با 4 امتیاز در رده دهم فرضی قرار دارد و تیم سپاهان که در نیم فصل دوم شرایط مساعدی نداشت. فصل، تنها یک پله با 5 امتیاز بالاتر از پدیده (پایین جدول) و در رده نهم جدول قرار دارد.

بهترین و ضعیف ترین نیم فصل دوم;

بالاترین امتیاز؛ استقلال با 12 امتیاز

بیشترین پیروزی؛ استقلال با 4 برد

برابرترین گل گهر، صنعت نفت، سپاهان، تراکتور، فجر سپاسی و نساجی با 2 انصراف

حداقل شکست؛ استقلال، مس رفسنجان، پرسپولیس، گل گهر و صنعت نفت بدون شکست

بهترین خط حمله؛ مسگر رفسنجان با 8 گل

بهترین خط دفاعی؛ استقلال و صنعت نفت با یک هدف

بهترین تفاضل گل؛ مس رفسنجان و پرسپولیس با 5 گل

اکثر شکست ها؛ نفت مسجد سلیمان با 4 شکست

ضعیف ترین خط حمله؛ فولاد و تراکتور بدون گل زده

ضعیف ترین خط دفاعی؛ کره مسجد سلیمان با 9 گل

ضعیف ترین تفاضل گل؛ نفت مسجد سلیمان با 7-

کمترین نتیجه؛ نفت مسجد سلیمان بدون امتیاز

رده بندی نیم فصل دوم لیگ برتر به شرح زیر است.

استقلال در نیم فصل دوم گل زد;  بهترین تیم لیگ را حدس بزنید + سند

دیدگاهتان را بنویسید