خرید دوم استقلال را حدس بزنید

خرید دوم استقلال را حدس بزنید

یکی از بازیکنانی که پیشنهاد خرید وی توسط اعضای کمیته فنی باشگاه مطرح شد، محمدرضا اخباری، دروازه بان تراکتورسازی است. به گفته اعضای کمیته فنی حضور این دروازه بان در اردوی آبی ها مشکل دروازه بانی استقلال را در فصل جدید حل می کند. همچنین در پی فسخ قرارداد ابوالفضل جلالی، مدافع چپ استقلال با این تیم و انتقاد از عملکرد جعفر سلمانی در دفاع چپ، اعضای کمیته فنی پیشنهاد جذب میلاد زکی پور را به باشگاه استقلال دادند.

میلاد زکی پور قبلا در استقلال بازی می کرد اما در دو فصل اخیر پیراهن گل گهر و سپاهان را بر تن کرد. صحبت های باشگاه استقلال با میلاد زکی پور ظاهرا جدی است و قرار است این بازیکن به دومین خرید فصل آبی ها تبدیل شود.

پس از ناکامی باشگاه استقلال در بازگرداندن ابوالفضل جلالی به میز مذاکره کره، این باشگاه در تلاش است تا میلاد زکی پور را به ترکیب اضافه کند. اعلام رسمی حضور بازیکنان جدید در کادر فنی استقلال پس از مشخص شدن وضعیت سرمربی جدید این تیم انجام می شود. به این دلیل که خجت کریمی در یک برنامه تلویزیونی گفت که در فصل پیش رو رویه باشگاه به این صورت است که ابتدا سرمربی را به خدمت گرفته و سپس با نظر سرمربی بازیکنان جدید جذب می کند. در صورت تایید سرمربی جدید استقلال با محمدرضا اخباری و میلاد زکی پور، باشگاه استقلال قرارداد این دو بازیکن جدید را نهایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید