اولین گزینه خرید یحیی را حدس بزنید; ستاره های آبی

اولین گزینه خرید یحیی را حدس بزنید;  ستاره های آبی

بدون شک سعید صادقی در حال حاضر تاثیرگذارترین و ستاره لیگ بیست و یکم (پیش از دیدارهای هفته بیست و ششم) است. او قبل از بازی گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک 7 گل و 10 پاس گل به ثمر رساند تا آمار فوق العاده ای داشته باشد.

به همین دلیل طبیعی است که سعید صادقی مورد توجه یحیی گل محمدی قرار بگیرد. پرسپولیس در این فصل روزهای عجیبی را پشت سر گذاشت. پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم در ابتدای فصل به دلیل شکایت گابریل کالدرون، یحیی گل محمدی نتوانست خرید مورد نظر خود را انجام دهد. بعداً در این فصل، دو گزینه ارزان قیمت تاجیکستانی خرید، اما هیچ کدام آن بازی که می خواست نبود.

سعید صادقی تابستان و زمستان گذشته مورد توجه سرمربی پرسپولیس قرار گرفت و حتی یک قدم به عقد قرارداد با استقلال نزدیک شد. اواخر مرداد ماه سال گذشته سعید صادقی به دفتر باشگاه استقلال رفت و با احمد مددی جلسه ای داشت که منجر به کبودی وی نشد. گلگهری به محض اطلاع از پیشنهاد استقلال با تعداد بیشتر، این جناح فنی و سریع را به سیرجان آورد و قراردادش را تمدید کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی برای اینکه در نقل و انتقالات تابستانی با مشکلات فصل گذشته مواجه نشود، تصمیم گرفته زودتر دست به کار شود و از این پس مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود را آغاز کند. البته طبیعی است که سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس از هرگونه مذاکره با بازیکنان جدید خودداری کنند تا تمرکز بازیکنان فعلی به هم نخورد اما گفته می شود این خبر کاملا صحت دارد.

صادقی با گل ها و پاس گل هایی که به هم تیمی هایش داد یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر بود. او البته در نیم فصل و همچنین ابتدای فصل در لیست خرید پرسپولیس قرار داشت اما به دلیل عقد قرارداد با گوهر سیریان و مخالفت های این باشگاه نتوانست پیراهن قرمزی به تن کند.

البته گفته می شود همچنان سعید صادقی بازیکن مورد نظر استقلالی هاست اما شنیده ایم در صورتی که سرمربی این تیم امیر گله نویی باشد این بازیکن آبی پوش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید