اولین شکار پرسپولیس و یحیی را حدس بزنید

اولین شکار پرسپولیس و یحیی را حدس بزنید

محسن خلیلی مهاجم سابق پرسپولیس که مدتی به عنوان سرپرست در تیم پرسپولیس فعالیت می کرد، اکنون به عنوان مدیر آکادمی در بهترین حالت خود قرار دارد. نوجوانان پرسپولیس در فصل گذشته عملکرد موفقی را پشت سر گذاشتند و پس از مدت ها از میادین ویژه نوجوانان فاصله گرفتند و نتایج موفقی به ویژه در دربی ها ثبت کردند.

حالا محسن خلیلی قصد دارد در این فصل انقلابی بزرگ در رده های پایه ایجاد کند تا بازیکنان را پرورش دهد و از استعدادها بهره ببرد. آن ها این بار قصد دارند با جدیت بیشتری تست گیری و جذب بازیکن را دنبال کنند تا بتوانند بستر مناسبی را برای تیم بزرگسالان رقم بزنند. این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در این فصل توجه ویژه ای به جوانان داشته و با دعوت از چند بازیکن آینده دار به تمرینات بزرگسالان، در چندین دیدار از آنها بهره برده است.

این باشگاه در جدیدترین اقدام در رده جوانان پیش از این با کاپیتان تیم جوانان ایران به توافق رسیده و جذب پارسی ها شده است. سمیر خوبباتی کاپیتان تیم جوانان که در آخرین دیدار تدارکاتی این تیم مقابل پرسپولیس در تیم حسین عبدی مورد استفاده قرار گرفت، پیش از این با سره پوشان و محسن خلیلی به توافق رسیده و رسما به پرسپولیس پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید