نسخه جذاب یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس را حدس بزنید

نسخه جذاب یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس را حدس بزنید

آلن کارداک مهاجم 33 ساله برزیلی یکی از جذاب ترین گزینه های پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

یحیی گل محمدی به یک مهاجم و مهاجم سطح بالا نیاز دارد و این بازیکن جا افتاده به یکی از مهم ترین گزینه های او تبدیل شده است در حالی که به نظر می رسد باید با پول قابل توجهی پای او را برای ایران باز کنند. ارزش تخمینی کاردک از سایت ترانسفر مارکت 800 هزار یورو بود و حتی در سال 2016 که از برزیل به چین سفر کرد، این مبلغ به 4.5 میلیارد یورو رسید.

در هر صورت، انتقال بازیکنی که پس از ترک شنژن چین آزاد شد، شاید ارزش بالایی داشته باشد، چرا که او سابقه بازی در تیم های مطرحی مانند بنفیکا در لیگ برتر پرتغال و تقریبا تمام تیم های مطرح برزیلی مانند واسکو دا را دارد. گاما، اینترنشنال، سانتوس، هاس پالمیراس و سائوپائولو.

کارداک که در سال 2009 اولین مهاجم تیم ملی زیر 20 سال برزیل بود و 6 گل برای این تیم به ثمر رساند، هرگز در تیم ملی کشورش بازی نکرده است. با این حال، در با ارزش ترین سال های نیمار در جهان، کارداک در بسیاری از بازی ها شریک او بود. کارداک در سال های 2011 و 2012 برای سانتوس بازی کرد و در 64 بازی 13 گل به ثمر رساند که مهم ترین آنها در کوپا لیبرتادورس بود.

اما مهمترین دستاورد این بازیکن 33 ساله در سال 2014 و با قهرمانی در جام منطقه ای پائولیستا با پیراهن سائوپائولو به دست آمد. کارداک در این فصل با ستاره الکساندر پاتو که در میلان نیز عضویت داشت بازی کرد.

ارزشمندترین جامی که او در سال 2010 به دست آورد، با بنفیکا در لیگ برتر پرتغال بود. با این حال کارداک روزهای خوبی را در پرتغال سپری نکرد. تنها دستاورد خوب او گلزنی در لیگ اروپا مقابل مارسی و لیون بود. او پس از پنج سال به برزیل بازگشت و معمولاً روی نیمکت لیسبون بود. جالب اینجاست که او در بنفیکا با بزرگانی چون آنخل دیماریا، نونو گومز، پابلو آیمار، دیوید لوئیس، خولیو سزار، فابیو کوئنترائو، خاویر ساویولا و دیگران هم بازی می کند.

حالا در اوج بلوغ بازیکنی با سابقه بازی در برزیل، پرتغال و چین با سرخپوشان ایران همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید