گران ترین خرید استقلال را حدس بزنید

گران ترین خرید استقلال را حدس بزنید

باشگاه سانتا کلارا فصل ناموفقی را در لیگ برتر پرتغال پشت سر گذاشت و در نهایت سقوط کرد. به همین دلیل محمد محبی تمایلی به بازگشت به ترکیب این تیم ندارد و برای جدایی از این تیم و حضور مجدد در استقلال باید فسخ قراردادش از سوی تیم های علاقه مند را فعال کند.

محمد محبی پس از بازگشت از تاشکند به همراه تیم ملی فوتبال ایران درباره آینده خود گفت که باشگاه سانتا کلارا درباره آینده او تصمیم خواهد گرفت.

اما داستان واقعی چیست؟

فسخ قرارداد 3 میلیون یورویی محمد محبی با باشگاه سانتا کلارا. این خبر واقعی است اما برای فروش محمد محبی به تیم های پرتغالی این رقم در نظر گرفته شده است. زمانی که باشگاه بابانوئل محمد محبی را به خدمت گرفت، قصد داشتند با بازی این بازیکن در لیگ برتر پرتغال، او را به تیم های مطرح پرتغالی بفروشند، اما این روند با سقوط او نیمه تمام ماند و حالا سانتا کلارای باشکوه می تواند محمد را بازی کند. فروش محبی به تیم های مطرح پرتغالی. در چنین شرایطی باشگاه پرتغالی برای فروش محمد محبی مجبور است وضعیت مالی خود را کاهش دهد.

خجت کریمی، سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال چندی پیش گفت؛ او می تواند با پرداخت 600 هزار یورو رضایت محمد محبی را جلب کند. جواد نکونام سرمربی تیم استقلال بر ادامه حضور محمد محبی در ترکیب تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید