بهترین بازیکن فصل استقلال را حدس بزنید

بهترین بازیکن فصل استقلال را حدس بزنید

مهدی پاشازاده کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: این قهرمانی را صمیمانه به هواداران پرشور استقلال تبریک می گویم و جا دارد از صمیم قلب به فرهاد مجیدی برای قهرمانی این تیم تبریک بگویم. دست کسی که بعد از 10 سال در این فصل برای کسب این عنوان تلاش می کند، درد نکنه.

پاشازاده در ادامه به نقش رهبری مصطفی ایرلو اشاره کرد و افزود: نقش آقای ایرلو بسیار مهم بود. بعد از حدود یک دهه، استقلال سرمربی موفقی را دید که به جای مصاحبه های تکراری و رنگارنگ، سعی کرد راه را برای پیروزی تیمش هموار کند. دست مدیرعامل باشگاه استقلال درد نکنه که از تمام تجربیاتش در این زمینه استفاده می کند.

وی همچنین با تمجید از خریدهای این فصل نیکی گفت: خریدهای فرهاد مجیدی واقعا عالی و تاثیرگذار بود. هم بازیکنان خارجی و هم بازیکنان داخلی که در ابتدا و نیم فصل به استقلال آمدند شایسته این پیراهن بودند و چشمگیر به نظر می رسیدند.

از پاشازاده پرسیدیم استقلال بر اساس سازمان دفاع استثنایی قهرمان فوتبال شده است که او پاسخ داد: مهم این بود که حدود 10 سال قهرمان شدیم. تا چند سال دیگر هیچکس به یاد نمی آورد که کدام تیم قهرمان شد، زیرا مهم خود قهرمانی است. ضمن اینکه دفاع خوب و زدن چند گل هم هنری است که شاگردان فرهاد مجیدی داشتند.

مدافع سابق تیم ملی و استقلال همچنین در تمجید از حسین حسینی گفت: به نظرم بهترین بازیکن لیگ بیست و یکم حسین حسینی بود. دروازه بانی که کمترین اشتباه را مرتکب شد و به عنوان یک ستاره ظاهر شد. البته حیف است از شگفتی لیگ صحبت نکنیم. امیرحسین حسین زاده مرا یاد علیرضا اکبرپور و هداد عزیزی می اندازد. او ترکیبی از این دو بازیکن است و اگر قیمت آن را بداند می تواند بازیکن کلیدی تیم ملی باشد.

در پایان این گفتگو از مهدی پاشازاده درباره تیم منتخب لیگ بیست و یکم جویا شدیم که او گفت: حسین حسینی را در خانه می گذارم. محمدحسین مرادمند و سیاوس یزدانی بهترین زوج دفاع لیگ بیست و یکم بودند. صالح حردانی و جعفر سلمانی با گل ها و بازی های زیبای استقلال می توانند مدافعان راست و چپ این تیم باشند. مهدی مهدی پور هافبک دفاعی و سروش رفیعی هافبک هجومی هستند. وحید امیری که در نیم فصل برای پرسپولیس و تیم ملی عالی بود، هافبک چپ من است و سعید صادقی از گل گهر سیرجان هم هافبک راست من است. در خط حمله می توانم از کوین یمگا و امیرحسین حسین زاده نام ببرم.

دیدگاهتان را بنویسید