هفت هزار یتیم و نیکوکار زیر کلاه 30 هزار همفکر

وی ادامه داد: رسیدگی به ایتام و نیازمندان امر مهمی است که در آیات متعددی از قرآن کریم به آن اشاره شده است تا در زندگی از آنها غافل نشویم و به آنها توجه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین افزود: رسیدگی به نیازمندان و محرومان ثمرات مختلفی دارد، به گونه ای که در گام اول نیاز یک محروم را برآورده می کند و در گام بعدی نیازهای یک محروم را برطرف می کند. منجی کسی که با این عمل نیکو از فقر و گرفتاری در زندگی نجات دهد.

وی افزود: گام بعدی انفاق این است که به توسعه و گسترش زنجیره مهربانی و نوع دوستی در جامعه کمک می کند، بنابراین باید بگوییم که بیش از نیازمندان نیازمند صدقه برای برکت زندگی خود هستیم.

ظهیری تصریح کرد: دلیل ادامه کمک های حامیان به فرزندان معنوی خود در طرح اکرام ایتام و محسنین به این دلیل است که از کمک هایی که دریافت کرده اند، ثمرات و برکات زیادی دیده اند و خودشان در انجام امور خیر پیشقدم شده اند.

aab15b5e a76a 4cfd 927d 08c21f2d8d89 خبر خاکستری

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که در کار با ایتام باید به آن توجه شود این است که از نظر قرآن کریم نباید بین خود و آنها فاصله قائل شویم بلکه با آنها باشیم و این نیاز عاطفی در جامعه است. کمیته امداد امام خمینی (ره) این مهم را در طرح مفتاح الجنا اجرا کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به فرمایش یکی از مراجع عظام تقلید خاطرنشان کرد: توصیه ها و سفارش های زیادی به دعا در هنگام برخورد با محرومان و سعادت ایتام وجود دارد تا خداوند به شما عنایت فرماید. رحمت بیشتر از قبل .

وی اعلام کرد: در حال حاضر 30 هزار و 208 حامی برای کمک به 7 هزار و 879 کودک معنوی تحت حمایت خود با این نهاد همکاری می کنند و کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به بیش از 7 هزار کودک تحت حمایت خود اهدا می کنند.

ظهیری یادآور شد: عموم خیرین می توانند با شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود کمک کنند، میزان کمک ها مطابق میل حامی بوده و کمک مالی مستقیماً توسط حامی به شماره حساب کودک تحت حمایت واریز می شود. .

در ادامه از تعدادی از حامیان اکرام ایتام و محسنین شاغل در اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید