واکنش استقلالی ها به خبر بد سایت رده بندی چرت و پرت

واکنش استقلالی ها به خبر بد سایت رده بندی چرت و پرت

سایت رنکینگ مدعی شد باشگاه استقلال به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده است. به گزارش رسانه های پرسپولیس، سپاهان و نساجی حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کردند. این رسانه تراکتورسازی را به عنوان جانشین استقلال در مرحله پلی آف ترک کرد که تیم تبریزی برای حضور در مرحله گروهی باید به مصاف برنده دیدار شارجه و باشوندهارا بنگلادش برود.

خبر منتشر شده توسط Footy Ranking به نقل از رسانه های ایران است. کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز اسامی تیم هایی که مجوز آنها تایید نشده است را اعلام نکرده و در تاریخ 4 خردادماه این کار را انجام خواهد داد.

سایت باشگاه استقلال به این خبر واکنش نشان داد و نوشت: برخلاف برخی اخبار و گمانه زنی ها، رای قطعی درباره مجوز حرفه ای باشگاه استقلال صادر نشده است. باشگاه استقلال تمامی مدارک، اوراق و دفاعیات خود را به کمیته استیناف ارائه کرده است و انتظار بررسی عادلانه آن مدارک را دارد. ضمناً در صورت نیاز، باشگاه استقلال نیز این موضوع را در AFC پیگیری خواهد کرد.»

لازم به ذکر است که مجوز حرفه ای باشگاه استقلال به دلیل عدم رعایت مهلت مقرر برای پرداخت بدهی توسط فورجه از سوی کمیته صدور مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال رد شد و کمیته استیناف نیز درخواست باشگاه استقلال را رد کرد. آبی پوشان حالا خوشحال هستند که با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید