واکنش تند نیوشا دیگمی به شایعات پیرامون همسرش

واکنش تند نیوشا دیگمی به شایعات پیرامون همسرش

نیوشا زیگمی در 27 تیر 1359 در تهران به دنیا آمد. نیوشا دیگمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. نیوشا دیگمی یک خواهر کوچکتر به نام رشد دارد. نیوشا دیگمی در فضای مجازی چندان فعال نیست اما بسیاری از تصاویر و ویدئوهای او در فضای مجازی دست به دست می شود. نیوشا دیگمی یک دختر دارد.

از آنجایی که بهترین و موثق ترین منبع اطلاع از هر بازیگری مصاحبه های رسمی اوست، تصمیم گرفتیم به بررسی مصاحبه نیوشا دیگمی در دورهمی با مهران مدیری بپردازیم که در بخشی از این گفت و گو در نقش فریده در سریال “ناشناس” او. به سوالاتی در مورد پولدار بودن همسرش پاسخ داد و اگر پولدار نبود باز هم با او ازدواج می کرد.

مهران مدیری: عاشق شدی؟

نیوشا دیگمی: بله

مهران مدیری: کی؟

نیوشا دیگمی: هفت هشت سال پیش روی یک پروژه سینمایی کار می کردم و سی ساله بودم و من و همسرم حدود هشت یا نه ماه بعد با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم.

مهران مدیری: اول کی چی گفت؟

نیوشا دیگمی: حقیقت این است که من زیاد توجه نکردم، بعد یک مدیر تولید بود که به من گفت واقعاً چه خبر است و بعد فهمیدم و این طور تمام شد.

مهران مدیری: شوهرت پولدار است؟

نیوشا دیگمی در پاسخ به این سوال که شوهرش پولدار است

آقای استاندار در مورد همسرم خیلی چیزهای عجیب و غریب می گویند، اما واقعیت این است که ما زندگی داریم، نمی گویم بی پولیم، اما زندگی سرشار از رفاه واقعا چیز عجیبی نیست. خب همسرم سال هاست کار می کند و من هم همینطور. خدا را شکر زندگی مرفهی داریم.

مهران مدیری: اگر شرایط مساعد و مثل اینها نبود ازدواج می کردی؟

نیوشا دیگمی: به هر حال هرکسی ایده آل هایی برای زندگی خود دارد، پول برای من واقعاً مهمترین چیز در زندگی من نیست. آقای مدیری من خیلی ها رو دیدم که پول دارن ولی 5 دقیقه هم نمیشه حرف زد و احترام و ادب و تربیت خانوادگی و اصالت فرهنگی و خانواده و خیلی چیزای دیگه از پول مهمتره.

چون فکر می‌کنم فردی که در جامعه درس خوانده و می‌داند باید چه کار کند و هنوز هم بتواند با آن جایی پیدا کند، در نهایت می‌تواند زندگی مجللی را فراهم کند، اما کسی که فقط پول دارد، هرگز نمی‌تواند این کارها را انجام دهد. بله، و من همیشه می گویم که پول رفاه می آورد، اما خوشبختی نمی آورد.

مهران مدیری: جمله ای گفتی که هر که پولدار یا خوش تیپ است، مردم او را دوست دارند؟

نیوشا دیگمی: ببینید در سال های اخیر در دنیای مجازی به یک نتیجه شخصی رسیده ام. شاید ما از افرادی که واقعاً ثروت دارند یا زیبایی خدادادی دارند یا هر چیز دیگری بسیار محافظت می کنیم.

من فکر می کنم فردی که موقعیتی به دست آورده باید برای آن تلاش زیادی کرده باشد. حالا فارغ از کسانی که با شرایط خاص و چیزهایی که من و شما می دانیم به مقامی رسیده اند و واقعاً بدون زحمت به مقامی رسیده اند، اما وقتی آدم برای یک مقامی زحمت می کشد مثلاً آقای مهران مدیری چند سال است. تو کار می کنی، سال ها تلاش کردی، البته لایق یک زندگی خوب هستی، چرا که نه، چرا فکر می کنیم اگر الان یک نفر زندگی مرفه تری دارد، آدم بدی است؟ اگر نه، فکر می کنم مردم می توانند انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید