واکنش خواننده معروف به ادعای همسر سابقش/عکس

واکنش خواننده معروف به ادعای همسر سابقش/عکس

این خواننده 40 ساله پس از اینکه همسر سابقش گفت پسران شان 16 ساله و جیدن 15 ساله از انتشار عکس های برهنه او ناراحت شده اند، در پستی در اینستاگرام از به اشتراک گذاری سلفی دفاع کرد.

او ویدیوی کوتاهی از خود در حالی که دو لباس متفاوت به تن کرده و در حال لبخند زدن برای دوربین است، همراه با شرحی که حکایت از استقلال و آزادی دارد، منتشر کرد. بریتنی اسپیرز نوشت: «در دنیایی که شما حق دارید از پاهایتان… قلبتان… دهانتان… چشمانتان… و بدنتان برای ابراز وجود هر طور که می توانید استفاده کنید. من استقلال را برای برابری اعلام می‌کنم، نه برای برابری».

وی به آزادی خود در ماه های اخیر اشاره کرد. 4 ماه است که بر خلاف میلم به من دست نزدند، به زور مرا نپوشاندند و در آغوشم نگرفتند. او همچنین به نقل از جنیفر لوپز گفت: “شما به دوربین نگاه می کنید و به هر دختر کوچکی در جهان می گویید بایستید و هرگز از افشای بی عدالتی دست برندارید.” بریتنی بیانیه خود را با نوشتن این جمله به پایان رساند: «من اینجا هستم تا به اشتراک بگذارم که آزادی یک حالت ذهنی است! خدا تو را حفظ کند.”

این پست پس از آن منتشر شد که متیو روزنگارت، وکیل بریتنی، کوین فدرلاین، همسر سابق این خواننده را به دلیل به اشتراک گذاشتن ویدیویی در اینستاگرام از تنبیه دو فرزندش بریتنی، انتقاد کرد و مدعی شد که او نه تنها حریم خصوصی بریتنی را نقض کرده، بلکه حریم خصوصی پسرانشان را نیز نقض کرده است. ویدئوی منتشر شده نشان می دهد که بریتنی اسپیرز با پسران 11 و 12 ساله خود دعوا می کند.

وکیل بریتنی روز پنجشنبه در واکنش مستقیم به ویدیوی آپلود شده کوین در اینترنت، بیانیه ای عمومی منتشر کرد. او گفت: “بریتنی اسپیرز یک نماد با استعداد و سخت کوش است که میلیون ها نفر در سراسر جهان به درستی دوستش دارند و مورد احترام قرار می گیرد.” متأسفانه این را نمی توان در مورد آقای فدرلین گفت که به دلایل غیرقابل توضیحی تصمیم گرفت مصاحبه ای یک طرفه انجام دهد که باعث ناراحتی مادر فرزندانش شد. با وجود لحن جنگ طلبانه بریتنی در ویدئوها، او واقعاً از شان و جیدن حمایت می کند و آنها را بسیار دوست دارد. بچه ها هم همینطور.» او ادامه داد.

او افزود که اسپیرز از ویدئوهای منتشر شده توسط همسر سابقش آگاه نبود. روزنگارت استدلال کرد، علاوه بر تحقیر خود و نقض هنجارهای اجتماعی، فدرلاین اکنون مشکلات حقوقی مختلفی برای خود ایجاد کرده است، از جمله قوانین آزار و اذیت سایبری و موارد مشابه.

دیدگاهتان را بنویسید