واگذاری زمین با شرایط ویژه به زوج های جوان سرحسی از آستان قدس رضوی


ساعت: 09:34
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895015

مدیر املاک و مستغلات آستان قدس سرحس رضوی اعلام کرد:

نیک فرجام گفت: آستان قدس رضوی در راستای حمایت از زوج های جوان و فرزندآور علاقمند است زمین های مسکونی در شهرستان سرخس را از طریق مزایده و با شرایط بازپرداخت به ویژه زوج هایی که از تاریخ 10 فروردین 1397 ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند واگذار کند. به زبان سبز از آنجایی که آنها به شکل “C” هستند، عمل می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سروش نیک فرجام مدیر املاک و اراضی سرحس آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با تاکید بر اینکه کنترل قیمت زمین برای ما در این شهر مهم است، اظهار داشت: در این راستا آستان قدس رضوی بسته های کمکی برای این شهر در نظر گرفته است. مردم شهر .

وی افزود: به همین منظور و بنا به درخواست ها و مطالبات مردمی، آستان قدس رضوی در نظر دارد با واگذاری 5 قطعه زمین مسکونی از طریق مزایده و با شرایط ویژه اقساط زوج های ساکن از 10 فروردین ماه 1397 از زوج های جوان و صاحب فرزند حمایت کند. د- بعد از آن در صورت ازدواج یا داشتن فرزند به شرط نداشتن زمین و مسکن و سبز بودن صورت «ج» اقدام کند.

نیک فرجام تصریح می کند: متقاضیان می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در مزایده، پرداخت ودیعه و ارسال درخواست از تاریخ 12 شهریور 1301 تا پایان کار 21 شهریور 1401 با شرکت املاک و اراضی سرخس تماس بگیرند.

مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی سرحس تصریح کرد: صندوق مزایده روز بعد از بسته شدن ثبت نام و پس از برنده شدن شخص در مزایده افتتاح می شود و در صورت احراز شرایط، 50 درصد مبلغ زمین در ابتدا دریافت می شود و مابقی در دو قسط در مدت دو سال پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی برای کنترل زمین در سرحس به دنبال افزایش عرضه زمین با شرایط ویژه است، افزود: طبق بررسی هایی که داشتیم یکی از مشکلات ما در شهرستان سرحس خالی بودن برخی از زمین هاست. بین خانه ها که به یک معضل شهری تبدیل شده است. در این راستا تعدادی زمین شناسایی شده که تنها 50 درصد آن ها مالک هستند و آن زمین هایی که بدون مالک هستند در نظر داریم در سالن واگذاری زمین عرضه کنیم.

نیک فرجام در ادامه در پاسخ به این سوال که آستان قدس رضوی در خصوص واگذاری زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سرحس چه همکاری هایی با دولت داشته است ماه گذشته هیچ جلسه ای از سوی تولیت آستان قدس رضوی در سال گذشته برگزار نشد. شهر

مدیر املاک و اراضی آستان قدس رضوی سرحس گفت: دولت باید بسته پیشنهادی ملک و زمین را در این زمینه در اختیار شهرستان قرار دهد تا در مورد واگذاری زمین نیز تصمیم گیری کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 6 ماه گذشته که مسئولیت املاک و اراضی شهرستان را بر عهده گرفتم، حضور خود را در بین مردم تقویت کرده ایم. ما در تمام ایستگاه های خدمات شهری حضور داریم و به تمام چالش ها پاسخ داده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید