وحشیگری؛ نقطه مشترک ایران و شورشیان داعش/ وقتی مهناز افشار هم تمام می شود


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901201

نگاهی به اقدامات آژیتاتورها علیه جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در دو هفته اخیر، علاوه بر نشان دادن ماهیت خشن و غیرانسانی آنها، نشان دهنده اشتراک آنها با داعش در وحشیگری مردم است، گروهی که حتی مهناز افشار را هم به حساب نمی آورند. مخالفت، اما با پایان یافتن تاریخ انقضا این سلبریتی آن را لگد کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ 10 سال پیش که گروه های تکفیری و داعش به تازگی در سوریه و عراق شکل گرفته بودند، فیلم هایی از کشتار بی رحمانه آنها در شهرها و روستاهای این دو کشور و در میان اقشار و مذاهب مختلف اعم از شیعه، سنی و ایزدی منتشر شد. ، کردها و غیره به ویژه مردم و نیروهای نظامی که در مقابل آنها مقاومت می کردند، ترس شدیدی از این گروه های التقاطی در بین مردم ایجاد کرده بودند.


* استراتژی داعش برای ایجاد ترس در بین مردم برای تصرف شهرها

علاوه بر این، صدور احکام ظالمانه و غیرانسانی مانند اجازه به مجاهدین داعش برای ازدواج با زنان حتی در صورت ازدواج یا عدم موافقت این زنان یا والدین آنها که البته خلاف آموزه های اسلام و قرآن کریم است، باعث شد. بسیاری از مردم برای ترس این گروه یا باید شهرها و روستاهای خود را ترک کنند و به مکان های امن پناه ببرند یا بدون مقاومت و جنگ تسلیم این گروه تروریستی خونخوار شوند.

این موضوع استراتژی و برنامه ای برای فتح مناطق مختلف سوریه و عراق از تکفیری ها و داعش بود. راهبردی که با پوشش رسانه ای قوی و حرفه ای جنایات داعش برنامه ریزی و پیگیری شد.

انتشار فیلم های هالیوودی از اعدام های داعش با فیلمبرداری و صداگذاری حرفه ای، طراحی صحنه و سایر پارامترهای یک فیلم حرفه ای نمونه دیگری از پیگیری این سیاست بود که زیر نظر فیلمسازان غربی صورت گرفت.

پس از درگذشت مهسا امینی، از همان روز اول اعتراضات که توسط گروه های تروریستی مانند مجاهدین و کوموله دنبال شد، حرکت مردم به آشوب و ناآرامی تبدیل شد و از همان لحظه معترضان شعارهای تخریبی دادند. معترضانی که به خاطر حرکاتشان، خرابکاری های حرفه ای، مدیریت و سازماندهی شورش ها و غیره. می توان فرض کرد که آنها در میان معترضان آموزش دیده و سازماندهی شده اند و شورش ها را رهبری می کنند.


* ترس و عدم اطمینان، استراتژی شورشیان

از روز اول ناآرامی ها، استراتژی مشابه روش انتخاب شده توسط داعش در بین شورشیان دیده می شود و شورشیان از همان ابتدا با اقداماتی مانند آتش زدن پلیس، ضرب و شتم هر نیروی امنیتی، خانم چادری و یا حتی اقدام کردند. عابران پیاده ای که به گروه خود نپیوستند و خسارت وارد کردند به نظر می رسد با تخریب اموال عمومی و خصوصی و فیلمبرداری این صحنه ها و انتشار گسترده این فیلم ها، قرار است ترس و دلهره در دل مردم ایجاد شود و نیروهای امنیتی جسارت کنند. تا با مخالفت مردم و نیروهای امنیتی روبرو شوند و به سرعت به اهداف خود برسند

این اتفاق نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورهای جهان در تجمعات مخالفان جمهوری اسلامی ایران نیز رخ داد. حمله به تشییع جنازه حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، حمله به مرکز اسلامی انگلستان و سفارت ایران در لندن، رفتار ظالمانه با ایرانیان به ظاهر مذهبی در آلمان و انگلیس و از دیگر اقدامات مشابه، ماهیت خشونت آمیز اعتراضات اخیر در ایران بود.


* خشونت تظاهرکنندگان در اروپا و اخراج سلبریتی ها از راهپیمایی

البته این ترفندی برای ترویج اعتراضات و جلوگیری از مقاومت دیگران در مقابل اعتراضات بود و ماهیت یاغیان و مخالفان جمهوری اسلامی را نیز نشان داد. کسانی که بی رحمی و جنایات آمریکا و متحدانش در فلسطین، عراق، سوریه، یمن، لبنان و حتی کشورهای اروپایی مانند بوسنی و هرزگوین، ژاپن و غیره را نادیده می گیرند. آنها دلشان شکسته و با شرکت در عملیات تروریستی کوموله و مجاهدین خلق (منافقین) به تروریست های کارکشته تبدیل شده اند.

این افراد آنقدر ظالم، ضد بشری و ضد اسلامی شده اند که حتی در برابر مخالفان جمهوری اسلامی که اقدام چندانی علیه جمهوری اسلامی نکرده اند، مانند مهناز افشار و محسن نامجو، رفتار ظالمانه و خشن داشتند. و با حمله و ضرب و شتم توسط راهپیمایان در آلمان به بیرون پرتاب شدند. البته بخشی از این موضوع به این برمی گردد که رهبران این تظاهرات نمی خواستند جمعیتی که به نام این سلبریتی ها جمع کرده بودند تمام شود و خودشان از مزایای این گربه رقصنده برای آمریکا محروم شدند. .

این هم بخشی دیگر از ماهیت این گروه را نشان می دهد که وقتی فردی در تامین منافع خود موثر نیست، او را با مشت و لگد بیرون می کنند، مثل تعبیر گاو نقدی که ترامپ علیه عربستان به کار برد و گفت تا دوشیده شود، می دهد. ، باید حفظ شود و وقتی شیر دیگر نباشد ضرری ندارد. مهناز افشار که برای خوشایند این قبیله آنقدر به کشور خودش لطمه زد، وقتی داستانش تمام شد و دستش در معرض دید همه قرار گرفت، حتی از این گروه اخراج شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید