وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: استفاده از تخصص و تجربه محققان برای مقابله با چالش‌های اجتماعی ضروری است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر حجت الله عبدالملکی در مراسم هفته پژوهش با تاکید بر اهمیت و ضرورت پژوهش، این مطلب را بیان و از پژوهشگران برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های مرتبط تجلیل کرد. گفت: خود را بین حوزه اجرا و پژوهش مستقر کنیم و اگر نتوانیم چرخه اجرا و تحقیق را با هم تلفیق کنیم راه به جایی نخواهیم برد و مشکلات پابرجاست.
وی افزود: با محدودیت منابع، ماموریت ها و وظایف بی شماری داریم، بنابراین برای انجام درست وظایف نیازمند یافتن روش های جدید پژوهشی هستیم تا بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.
لازم به ذکر است در این مراسم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پژوهشگران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه های مرتبط و همچنین دستگاه های اجرایی فعال در حوزه پژوهشی تقدیر شد. از جمله بانک رفاه اجتماعی کارگران دستاوردهای پژوهشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های مرتبط در سالن 17 شهریور این وزارتخانه افتتاح شد.
بانک رفاه کارگران با ارائه برخی از جدیدترین محصولات و خدمات مشاوره ای، آموزشی و پژوهشی خود و همچنین آخرین کتاب های منتشر شده در موضوعات مرتبط، در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید