وضعیت راه ها و راه ها امروز 4 خرداد 1401

وضعیت راه ها و راه ها امروز 4 خرداد 1401

جاده چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک هم اکنون در هر دو جهت تا اطلاع ثانوی بسته است. اما در قسمت دیگر این محور یعنی بین شهرستانک و مرزن آباد تردد در جاده چالوس و تردد در این محور روان است. مسافران به جای مسدود شدن جاده چالوس باید از بزرگراه تهران – شمال تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شهرستان فراجه آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: هم اکنون بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در جاده های سراسر کشور، جاده چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و در هر دو دستورالعمل تا اطلاع ثانوی اما در قسمت دیگر این محور یعنی بین شهرستانک و مرزن آباد تردد در جاده چالوس و تردد در این محور روان است. مسافران به جای مسدود شدن جاده چالوس باید از بزرگراه تهران – شمال تردد کنند.

وی با بیان اینکه تردد در محور تهران – پردیس نیمه شلوغ است، گفت: همچنین در محدوده پل بزرگراه شهید بابایی و جاجرود و محور قدیم تهران – بومهن در محدوده جاجرود شاهد ترافیک سنگین هستیم. وضعیت در محور جنوب به شمال فیروزکوه در محدوده دماوند گزارش شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فرجه تردد در بزرگراه کرج – قزوین از ساسانی به حصارک و محدوده گلدشت را نیز نیمه شلوغ دانست و گفت: گزارش ها حاکی از نیمه ازدحام ترافیک در بزرگراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا حدفاصل است. . پل فردیس به پل ساعت. در بقیه محورهای مواصلاتی حرکت به آرامی و روان انجام می شود.

به گفته وی، وضعیت هواشناسی جاده های کشور نیز آرام گزارش شده و مداخله ای در این زمینه در جاده ها نداریم.

شیرانی همچنین با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته تردد در محورهای برون شهری نسبت به 24 ساعت گذشته 8.6 درصد افزایش داشته است، گفت: ساعات اوج تردد بین ساعت 18 الی 19 و کمترین تردد در محدوده بین 24 ساعته است. ساعت 3:00 و 4:00 بامداد در این مدت بزرگراه کرج-تهران، بزرگراه کرج- قزوین، بزرگراه تهران-کرج، بزرگراه قزوین-کرج، بزرگراه کرچک-رای، بزرگراه قم-تهران، بزرگراه ساوه-تهران، بزرگراه تهران- ساوه، بزرگراه شهریار – کرج و بزرگراه تهران – قم پرترددترین محور کشور بود.

وی با اعلام شماره 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند تا از وضعیت جوی و ترافیک جاده ها مطلع شوند تا بتوانند برنامه ریزی مناسبی برای سفر خود داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید