پایان داستان جدایی سوریان از دبیر; استعفای نایب رئیس فدراسیون کشتی را شکستند!


ساعت: 08:49
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905710

رئیس فدراسیون کشتی استعفای نایب رئیس خود را نپذیرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روز گذشته خبر استعفای حمید سوریان ژنرال 7 ستاره کشتی ایران و جهان از سمت نایب رئیسی فدراسیون کشتی در بسیاری از رسانه های رسمی کشور منتشر شد که بازتاب گسترده ای را در دنیای دایره طلایی

علیرضا دبیر همانطور که از فدراسیون کشتی به 2 فدراسیون کشتی آزاد و فرنگی تعبیر می کند، حمید سوریان را رئیس اداره کشتی می داند و این کشتی گیر پرافتخار سابق نقش بسیار مهمی در تعیین سیاست های فدراسیون کشتی دارد.

اما پس از استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی و انتصاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی جدید، سوریان بلافاصله پس از کسب عنوان قهرمانی تیم کشتی امید از سمت نایب رئیسی فدراسیون استعفا داد. کشورمان در مسابقات جهانی کشتی زیر 23 سال

البته بعداً خود سوریان تصریح کرد که استعفای او یک طرفه بوده و فدراسیون موضعی در قبال این نامه ندارد. این موضع اما امروز با اعلام رسمی سخنگوی فدراسیون کشتی و افشای یک سوال جالب مطرح شد.

بر اساس ادعای ابراهیم امامی در مصاحبه ای، در دیدار با حمید سوریان، منشی رو به او کرده و گفته است که این غذایی است که شما برای من آماده کرده اید، پس باید تا آخر با هم باشیم. از این رو رئیس فدراسیون کشتی استعفای نایب رئیس خود را نپذیرفت.

علیرضا دبیر به دلیل رابطه دوستانه با حمید سوریان، حتی به شوخی درخواست استعفای حمید سوریان را قطع کرد و به او گفت تا روزی که در فدراسیون کشتی باشم، تو با من خواهی بود.

به این ترتیب استعفای ستاره سابق تیم ملی کشتی فرنگی مورد قبول فدراسیون قرار نگرفت و سوریان همچنان در سمت خود به کار خود ادامه می دهد. البته این اولین بار نیست که بحث استعفا مطرح می شود اما این بار تیر تیر سوریان از هدف خارج شد.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید