پرونده ازدواج طلایی ازدواج محمدرضا گلزار/عکس

پرونده ازدواج طلایی ازدواج محمدرضا گلزار/عکس

ابتدا تصویری ویدیویی پخش شد که در آن محمدرضا گلزار با یک خانم سوار بر ماشین بود که البته چهره این خانم به وضوح در این ویدئو مشخص نبود اما این ویدئو با عنوان ازدواج محمدرضا گلزار در فضای مجازی پخش شد. و طبق روال سنتی لباس خانم (برای مراسم عقد) به این شایعه دامن زد که گلزار و عروس بعد از عروسی از حیاط خارج شده و سوار ماشین شدند.

همزمان با پخش این ویدیو، محمدرضا گلزار عکسی را بدون هیچ توضیحی با کت و شلوار مشکی و پاپیون در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. که با عنوان لباس داماد گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

تایید ازدواج طلایی
پس از گذشت تقریبا 24 ساعت از این اتفاق، دفتر ازدواج «ازدواج طلایی» با انتشار عکسی از گلزار و دامادش (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت. این سلام و عکس دفتر و متاهل ازدواج محمدرضا گلزار را تایید کرد.

با توجه به تگ شدن خود گلزار در عکس ها شکی نیست که گلزار متاهل است.

پسر عقد (پارسا طلایی) نیز با انتشار عکس سلفی خود با گلزار به افتخار برگزاری این مراسم اشاره کرد.

دختر متاهل (پریسا طلایی) نیز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود و تگ کردن نام محمدرضا گلزار از سفره عقد این مراسم رونمایی کرد.

سفره عقد

داستان آقای طلای و خانواده گلزار
این اولین مراسم عروسی خانواده گلزار نیست که در دفتر ازدواج طلایی برگزار می شود، آقای طلایی همچنین مراسم عقد برادر محمدرضا گلزار را در شهریور 1397 انجام داده است.

بازیگری آقای طلایی
عقد چهره ای شناخته شده در بین اهالی سینما و تلویزیون است و آقای طلایی در فیلم ها و سریال های زیادی به عنوان خود عقد حضور داشته و از دفتر ایشان به عنوان لوکیشن استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید