پیام تسلیت آیت‌الله اعرافی در پی ارتحال آیت‌الله امامی کاشانی

مدیر حوزه های علمیه کشور در پیامی درگذشت آیت الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

متن پیام تسلیت آیت الله علیرضا اعرافی به شرح زیر است:

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

درگذشت عالم انقلابی و مجاهد وارسته آیت الله امامی کاشانی (رضوان الله تعالی علیه) مایه تاسف و تأسف بود.

تلاش های جانانه و خالصانه ایشان در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی با فعالیت های سیاسی علیه حکومت پهلوی در سال های اولیه شکل گیری نهضت امام و با ایفای نقش موثر در نهادهای نظام از جمله شورا آغاز شد. شورای نگهبان، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام به اوج خود رسیدند.

بیش از چهارده دهه سخنرانی پند آمیز و پند آمیز این روحانی حقیر در قلعه امامت جمعه تهران و خدمت علمی و فرهنگی به مردم شریف تهران، تصویری ماندگار از این عالم بزرگوار در اذهان مردم ایجاد کرده است. به رحمت خدا در خانه ابدی مقامی آبرومند نصیبشان خواهد شد و همچنین نقش برجسته ایشان در مدیریت دبیرستان شهید مطهری و ایجاد و گسترش مراکز علمی و فرهنگی در تهران و سراسر کشور یکی از شایستگی های ماندگار مرحوم سعید.

ضمن قدردانی از زحمات بی چون و چرای ایشان، این مصیبت وارده را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حوزه های علمیه، بیت مکرم و طلاب و زائرین به ویژه مردم شریف تهران تسلیت عرض نموده و از خداوند منان درجات بهشت ​​برای آن مرحوم علو درجات مسئلت می نمایم. برای ایشان صبری بی پایان و زیبا و برای بازماندگان اجر و اجر فراوان آرزومندم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه



آیا این خبر مفید بود؟