پیام مردم کارون را به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور می رسانم

ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801830

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری گفت: مسائل کلیدی شهرستان کارون را از مسئولان شهرستان دریافت می کنیم و علاوه بر طرح آن در جلسات استانی و کشوری، پیام شما را به نمایندگی از شما به رهبری و رئیس جمهور خواهم رساند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری سه شنبه شب در نماز مسجد سید حبیب موسوی منطقه درویشیه کارون حضور یافت.

پس از اقامه نماز جماعت، حجت الاسلام قاسم خدراوی امام جمعه کوت عبدالله خدراوی گزارشی از وضعیت کارون ارائه کرد و گفت: تکمیل و افتتاح طرح های ماهی، بازار ماهی و میدان تره و کوت عبدالله بار موجب رونق اقتصادی می شود.

وی افزود: بیکاری مهمترین معضل اقتصادی منطقه است و با افتتاح پروژه های نیمه تمام برای بیش از 20 هزار نفر اشتغال ایجاد می شود.

لزوم ثبت شهرستان کارون به عنوان منطقه محروم

سعید کعبی فلاحیه فرماندار کارون در این مراسم گفت: شهرستان کارون اگرچه ویژگی های لازم برای ثبت منطقه محروم را دارد اما به عنوان منطقه محروم ثبت نشده است.

وی افزود: این مشکل باعث شده که برخی وام های محرومیت زدایی و ارزش افزوده در کارون لحاظ نشود و نتوانیم طرح های محرومیت زدایی را اجرا کنیم.

این خاک ارزشمند شایسته بهترین خدمات است

حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری پس از شنیدن گلایه های مردم گفت: نام کوت عبدالله از زمان جنگ برای ما شناخته شده بود. در دوران دفاع مقدس بخشی از خاطرات دوران جوانی ما در این منطقه شکل گرفت و خاطرات ما شبانه روز زنده می شود.»

وی خطاب به مردم کوت عبدالله افزود: در این سرزمین بهترین جوانان را پناه داده اید و درخشیده اید و سزاوار این هستید که منطقه ای سرزنده، قوی و پربار باشید.

رئیس شورای سیاسی ائمه جماعات گفت: این شهر باید هویت خود را حفظ کند و محدوده این شهر مشخص شود تا مطالبات مردم با دقت بیشتری پیگیری شود.

وی بیان کرد: مباحث مطرح شده از سوی فرماندار و امام جمعه از مشکلات اصلی این شهرستان است اما بزرگترین مزیت مردم اینجا محبت به اهل بیت و ذکر مراسم غدیر و فاطمیه است.

امام جمعه موقت تهران گفت: این مراسم با حضور جوانان و نوجوانان شایسته برومند برگزار شد که بزرگترین سرمایه های کوت عبدالله هستند زیرا به حزب امیرالمومنین(ع) پایبند هستند و خداوند وعده پیروزی حزب الله را داده است.

پیام مردم کارون را به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور می رسانم

وی گفت: دوبار از حضرت آقا شنیدم که در مورد کوت عبدالله صحبت کردند و بار دوم تاکید کردند که اگر به گفته من عمل کنید دیگر این اتفاقات تکرار نمی شود و این نشان دهنده اهمیت کوت عبدالله برای مسئولان کشور است. .

استاد حوزه علمیه افزود: سؤالات اصلی درباره شهرستان کارون را از مسئولین اینجا دریافت می کنیم و علاوه بر طرح در جلسات استانی و کشوری، پیام شما را از طرف شما و از طرف شما به رهبری و رئیس جمهور می رسانم. از طرف. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید