پیش فروش ایران هودرو امروز سه شنبه 6 اردیبهشت 1401

پیش فروش ایران هودرو امروز سه شنبه 6 اردیبهشت 1401

روز جدید : پیش فروش ایران خودرو از امروز سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 آغاز شد، متقاضیان برای ثبت نام ایران خودرو باید به درگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

پیش فروش ایران خودرو امروز سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 به سایت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و ظرف سه روز خودروی خود را ثبت نام کنید. ثبت نام در ایران خودرو فقط به صورت اینترنتی است و بلافاصله پس از پایان مهلت ثبت نام، ایران خودرو در اردیبهشت ماه 1411 قرعه کشی انجام می دهد و برندگان در ایران خودرو باید حداکثر تا 72 ساعت موجودی خود را تکمیل کنند، در غیر این صورت ثبت نام و برنده شدن آنها لغو و نسخه پشتیبان تهیه می شود. و لیست جایگزین استفاده خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر پیش فروش ویژه ایران خودرو به مناسبت ماه مبارک رمضان 1401 با پارسینه همراه باشید.

در این مرحله چهار خودرو تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژر و دناپلاس توربو با گیربکس 6 سرعته دستی و فرمان برقی موجود است.

آخرین مهلت ثبت نام در ایران خودرو اردیبهشت ماه می باشدایران هودرو

طرح پیش فروش عادی با حداکثر مهلت تحویل 12 ماهه، چهار محصول ایران خودرو از روز سه شنبه 6 اردیبهشت ماه عرضه می شود و تا پایان روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

قیمت خودرو در این مرحله نامشخص و مطابق با قیمت زمان تحویل مشخص شده در قرارداد خواهد بود. پس از انجام قرعه کشی و اعلام اسامی، برگزیدگان از طریق سایت فروش آنلاین و مطابق جدول مبلغ پیش پرداخت را به حساب خودرو واریز می کنند و مابقی وجه خودرو پس از مشخص شدن نهایی مشخص می شود. قیمت هر ساعت دعوتنامه لازم به ذکر است میزان پیش پرداخت در این بخشنامه کمتر از 50 درصد قیمت روز خودرو است.
لینک سایت ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت 1401

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. محدودیت های قبلی ایران برای هودرو همچنان پابرجاست.

محدودیت ها و قوانین ثبت نام ایران خودرو در پیش فروش ایران خودرو در اردیبهشت ماه

گروه صنعتی ایران خودرو در سال جدید و همزمان با پنجمین طرح حمایت از خانواده، چهار محصول خود را در دومین طرح یکساله پیش فروش محصولات خود ارائه کرد. این طرح از امروز 6 اردیبهشت ماه در حال اجراست و تا پایان روز پنجشنبه (18 اردیبهشت) ادامه دارد و طبق روال قرعه کشی شنبه هفته آینده (20 اردیبهشت) برگزار می شود.

در ادامه اجرای طرح های فروش ایران خودرو در روز سه شنبه هفته جاری، هفدهمین طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو و فاز دوم آن در سال 1401، چهار محصول از این گروه خودروسازی عرضه شد. همزمان طرح دوم حمایتی قبل از فروش محصولات این گروه خودرویی (و پنجمین طرح حمایتی ایران خودرو از قانون مذکور) برای توزیع خودرو به مادران دو فرزند یا بیشتر اجرا می شود.

آخرین طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در اواخر فروردین ماه برای هشت محصول انجام شد.

هم اکنون این گروه خودروسازی در پیش زمینه پیش فروش محصولات خود چهار محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک و توربوشارژر دناپلاس در دو مدل اتوماتیک و دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی عرضه کرده است. . متقاضیان می توانند از امروز (15 اردیبهشت) تا پایان روز پنجشنبه (18 اردیبهشت) با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir درخواست خود را ثبت کنند.

موعد تحویل این خودروها فروردین و اردیبهشت 1402 و با توجه به قیمت زمان تحویل درج شده در قرارداد منتخب می باشد.

طبق روال روز سه شنبه ایران خودرو، مراسم قرعه کشی کاربر نهایی شنبه هفته آینده (14 اردیبهشت) با حضور رگولاتوری برگزار و به صورت زنده از سایت ikco.ir ایران خودرو و آپارات این شرکت در ikco_ir پخش خواهد شد. شد.

مشتریان منتخب این طرح حداکثر تا سه روز فرصت دارند مبلغ پیش پرداخت خودرو را از طریق همین سایت برای فروش آنلاین واریز کنند. بدیهی است عدم واریز وجه در حساب در مدت زمان تعیین شده به منزله انصراف و ثبت نام متقاضی به منزله اتصال می باشد.

در این مرحله از پیش فروش یکساله گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط ثبت نام و محدودیت های فروش از قبیل اختصاص خودرو به هر کد ملی حداقل 48 ماه پس از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) توسط ایران خودرو. و شرکت های سایپا فاقد پلاک پلیس فعال متقاضی، گواهی معتبر، شماره حساب و شماره تماس اعلام شده به متقاضی ضمیمه می گردد و پیوست می گردد.

همچنین امکان صلح و واگذاری خودرو حتی به صورت وکیل طبق مصوبات کمیسیون خودرو وجود ندارد، ثبت نام برای مشتریان حقوقی امکان پذیر نخواهد بود و از زمان واریز تا تحویل خودرو، هزینه مشارکت و لغو صفر خواهد بود.

همچنین ممکن است برگزیدگان طرح های قبلی خودرو ایران که موفق به واریز وجه در طرح های قبلی فروش خودرو نشده اند، در این مرحله از فروش مجدد ثبت نام کنند.

همانطور که گفته شد، همزمان با هفدهمین طرح پیش فروش ایران خودرو، این گروه خودروسازی در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانان در تاریخ 11 آبان، مجلس شورای اسلامی، پنجمین طرح حمایتی خود را برای توزیع خودرو به مادران دارای دو یا چند فرزند برای انجام دومین یا بعدی فرزند متولد شده پس از تاریخ فوق.

محدودیت عدم وجود پلاک پلیسی فعال برای داوطلب و یا ارائه گواهی معتبر در بخشنامه فروش طرح فروش مشاهده نمی شود. مادران واجد شرایط امکان ثبت نام خودرو از محصولات ایران خودرو را خواهند داشت. در صورتی که تعداد داوطلبان مشمول این بخشنامه بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، برگزیدگان نهایی به قید قرعه مشخص خواهند شد. در غیر این صورت کلیه مادران واجد شرایط که شرایط آنها به تایید سازمان های مربوطه می رسد، می توانند خودروی انتخابی را واریز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید