کاپیتان سابق رئال به نیس می رود؟

پس از جدایی پر از اشک مارسلو از رئال مادرید، شایعاتی درباره باشگاه آینده او به گوش می رسید، اما با وجود اینکه در روزهای اخیر اخباری مبنی بر خداحافظی و بازنشستگی این ستاره برزیلی به گوش می رسید، امروز برخی رسانه های اروپایی مدعی شدند که انتقال این مدافع باتجربه ایت. یک باشگاه فرانسوی در نیس وجود دارد.

مارسلو که در سال 2006 از فلومیننزه برزیل به رئال مادرید پیوست، امسال پس از 16 سال پوشیدن پیراهن رئال و کسب 5 جام در لیگ قهرمانان اروپا، با این باشگاه اسپانیایی خداحافظی کرد.

پس از خداحافظی مارسلو از رئال، شایعات زیادی در مورد تیم بعدی او به گوش رسید که هیچ کدام به واقعیت تبدیل نشد. در روزهایی که این مدافع برزیلی از تیم سابقش جدا شد، از مارسی، مونزا، لاتزیو و حتی باشگاه های ترکیه به عنوان مقصد او نام برده می شود. مارسلو تاکنون هیچ شکی در این مورد نداشته است و در روزهای اخیر شایعه شده که احتمال بازنشستگی او افزایش یافته است.

امروز چند رسانه اروپایی مدعی شدند که مدافع کهنه کار برزیلی در حال مذاکره با دو باشگاه بوده است. از این دو باشگاه، تنها به یکی از آنها، باشگاه نیس فرانسه، اشاره شده است. نیس از ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع چپ بود. با توجه به شرایط جدید باشگاه از نیس، بعید است این باشگاه با پرداخت دستمزد مارسلو مشکلی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید