کشف خواهر خجالتی امیر تتلو/عکس

کشف خواهر خجالتی امیر تتلو/عکس
در جدیدترین اخبار، امیر تتلو از آذربایجان تحویل مراجع قضایی تهران شده است.

خواهر تتلو در اینستاگرامش به این سوال واکنش منفی نشان نداده و خوشبین است.

قاضی عالی آذربایجان غربی از تسلیم امیرحسین مقصودلو به مراجع قضایی شهر تهران خبر داد.

همشهری آنلاین نوشت: انتشار خبر تحویل امیرحسین مکسودلو معروف به تتلو توسط پلیس ترکیه به مقامات قضایی ایران در مرز بازرگان و انتقال آن به تهران، به مهم ترین خبر این فرد در شبکه های اجتماعی تبدیل شد. .

“دو هفته منو حبس کن، همین. فقط ازت خواهش میکنم که دیگه به ​​حرفای این نفرت انگیز گوش ندی.” برای خجالت کشیدن او، این تجربه برای دختر دیگر تکرار نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، صبح امروز ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تسلیم امیرحسین مکسودلو به مراجع قضایی شهرستان تهران خبر داد.

به گفته عتباتی، تتلو تحویل مقامات و ضابطان قضایی مستقر در مرز بازرگان شد.

بازگشت تتلو به ایران در حالی صورت می گیرد که وی در 6 سال دوری از وطن با اتهامات و حواشی بسیاری روبرو بوده است.

بی توجهی به دختران ایرانی زیر سن قانونی، تشویق آنها به فرار و آمدن به ترکیه، تجاوز، شکنجه، بدحجابی، بردگی جنسی و زندان از جمله خاطراتی است که بسیاری از این دختران غمگین پس از مواجهه با تتلو بیان کرده اند.

این اتفاقات فقط برای دختران زیر 18 سال نیست و حتی در یک مورد سحر قریشی بازیگر سینمای ایران نیز به تجربه های مشابه اعتراف کرده است. گفت: «پنج ساعت مدام مرا کتک زد، چرا؟ چون می خواست من او را به عنوان خدا بپرستم!»

تعدد این حوادث باعث شد تا پلیس ترکیه وارد عمل شده و حتی تتلو را برای مدت کوتاهی دستگیر کند. اما آخرین بازداشت بر اساس شکایت کنسولگری ایران در ترکیه به دلیل برخورد فحاشی این خواننده با کارمندان کنسولگری صورت گرفت.

تتلو چند ماه پس از خروج از ایران در گفت و گوی تصویری با بی بی سی فارسی در پاسخ به علت محجبه شدن زنی با خالکوبی حجاب بر روی بازو گفت: بی حجابی مادرم مرا به این روز رساند. !

پرونده تتلو نشان می دهد که وی دو بار در سال های 95 و 92 در ایران بازداشت شده بود و در آخرین مورد در سال 1394 به اتهام توهین به قوه قضاییه پس از 2 ماه با قرار وثیقه و عذرخواهی از دستگاه قضایی آزاد شد. اتهامات اشاعه فحشا، بردگی جنسی و سوء استفاده از دختران زیر 18 سال اما باعث شد که این بار با اتهامات جدی تری روبرو شود که کاربران شبکه های اجتماعی نیز به آن اعتراض کردند.

امیر تتلو به دلیل رابطه جنسی با دختران زیر سن قانونی در بسیاری از کشورهای جهان نمی تواند ویزا بگیرد و کنسرت های او به جز ترکیه، اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر لغو شده است.