کشف زیباترین مرسدس بنز جهان/عکس

بدنه خاکستری آنتراسیت و فضای داخلی ابریشمی تیفانی آبی ترکیبی واقعاً چشم نواز و بدیع را ایجاد کرده است.

به گفته یکی از نویسندگان برجسته در زمینه خودرو در آمریکا، این مرسدس بنز فوستلا منظره ای یخی اما بسیار مطلوب را به مردم ارائه می دهد، شاید اگر بخواهیم به فکر خودرویی برای یخ سواران (وایت واکرها) باشیم. سریال Game of Thrones خیلی انتخاب خوبی بود.

کالیپرهای ترمز نیز با همان رنگ آبی تیفانی در داخل کابین رنگ آمیزی شده اند. دو خط عمودی در توری نیز دارای کد رنگی یکسان هستند تا کار را زیباتر کنند.

کشف زیباترین مرسدس بنز جهان/عکس

فوستلا مرسدس بنز

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، Folesta شرکت Brabus را در این پروژه دارد تا از چرخ های 22 اینچی Monoblock Z Platinum Brabus برای این پروژه استفاده کند. لاستیک های سری Continental Sport Contact 6 با رینگ های ذکر شده مطابقت دارند.

جدیدترین مدل SL کلاس 2022 مرسدس بنز رونمایی شد و SL63 از یک موتور 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو با 557 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. سیستم چهار چرخ محرک با نام انحصاری 4Matic Plus فعال است. سیستم چهار چرخ محرک در این SL دارای ویژگی جالب یا بهتر است بگوییم هوشمند است، بنابراین این خودرو به طور مداوم یک مدل محور عقب است که از یک کلاچ الکترومکانیکی برای ارسال نیرو به محور جلو استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید