کمپین جدید مهران غفوریان برای استقلال

غفوریان در روز بازی پرسپولیس و نساجی در هفته پایانی لیگ برتر که منجر به قهرمانی قرمزها شد، تصویر و فیلمی از تماشای بازی این تیم مقابل نساجی در کنار حسین ماهینی منتشر کرد. کاپیتان سابق پرسپولیس بعد از پایان مسابقه کلیپ های شاد غفوریان با ماهینی و البته دخترش حنا منتشر شد تا نشان دهد این بازیگر سرشناس از قهرمانی تیم محبوبش بسیار خوشحال و خوشحال است.

با گفوریان در مورد قهرمانی پرسپولیس صحبت کردیم. مهران علیرغم اینکه در حال فیلمبرداری بود، لطف کرد و دقایقی پیش ما نشست تا درباره قهرمانی پرسپولیس صحبت کنیم.

عکس ها و فیلم های ارسالی شما بعد از قهرمانی در پرسپولیس نشان می دهد که از پیروزی تیم محبوبتان بسیار خوشحال هستید.

بله، مگر می شود پرسپولیس قهرمان شود و من راضی نباشم؟ پرسپولیس عشق است و قهرمانی او حال میلیون ها هوادار را بهتر کرد. به قول یکی از دوستان ما در پرسپولیس به دنیا آمدیم و در تخت جمشید خواهیم مرد. خلاصه روز خیلی خوبی بود و قهرمانی پرسپولیس ما را پر انرژی و روحیه خوب کرد.

بازی حسین ماهینی را دیدید; تماشای فوتبال در کنار یک فوتبالیست چگونه بود؟

خب حسین ماهینی یکی از دوستان بسیار خوب و صمیمی من است و تصمیم گرفتیم بازی پرسپولیس و نساجی را با هم ببینیم. از بازی ای که بچه ها به نمایش گذاشتند خیلی راضی بودیم. من به بچه های خوب پرسپولیس، کادر فنی و همه عوامل باشگاه که واقعا جان دادند و زحمات زیادی کشیدند تبریک می گویم. شرایط سخت بود، اما بچه ها نشان دادند که به خوبی از پس کارهای سخت برمی آیند. مطمئنم همه هواداران از قهرمانی پرسپولیس لذت بردند و امیدوارم این قهرمانی ها ادامه داشته باشد.

دختر شما هم خیلی خوشحال بود. حنا از پرسپولیس است؟

بله، خدا را شکر می کنم که هانا پرسپولیسی است و از این بابت خیلی خوشحالم. هانا خیلی خوش گذشت و لباس قرمز پوشید و هر بار که پرسپولیس گل می زد تشویق می کرد. به هر حال پدرش پرسپولیسی است و همیشه طرفدار آن تیم بوده است، طبیعی است که هانا پرسپولیسی شود و من از این بابت خیلی خوشحالم.

پرسپولیس را در این فصل چطور دیدی؟

خب پرسپولیس از اول فصل خوب بازی کرد و حتی قهرمان نیم فصل شد. در مدت کوتاهی نتایج ضعیفی به دست آمد که باعث شد پرسپولیس صدر جدول را از دست بدهد. اما تیم ناامید نشد و این نشان از عظمت و اصالت پرسپولیس دارد. بچه ها و تیم خیلی تلاش کردند و توانستند در 7 مسابقه گذشته پیروز شوند و در نهایت قهرمان شوند. پرسپولیس در آخرین بازی مقابل یک تیم خوب نساجی که احترام زیادی برای این تیم و هوادارانش قائل هستم، عالی بازی کرد و از ابتدا مشخص بود که این تیم برای برد به میدان آمده است. اگر به بازی های هفته های اخیر پرسپولیس نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که این قهرمانی به راحتی بدست نیامده است. پرسپولیس شایسته قهرمانی بود و فوتبال زیبایی ارائه کرد.

اما ساپینتو سرمربی استقلال معتقد بود که عنوان قهرمانی حق پرسپولیس نیست و استقلال باید در این فصل قهرمان می شد. در این مورد چه خواهید گفت؟

آیا سرمربی استقلال این را گفته است؟ من نمی دانم و واقعاً نمی خواهم وارد حاشیه شوم. استقلالی ها برای من قابل احترام هستند اما نمی دانم سرمربی آنها چرا این حرف را زده است. فکر می کنم همه چیز مشخص است و پرسپولیس با اعتبار کامل قهرمان شد. از زحمات تیم پرسپولیس هم نباید گذشت و باید گفت که این تیم با شانس یا مسائل دیگر قهرمان شد. به نظر من همه دوستان باید به پرسپولیس و قهرمانی هایی که برد احترام بگذارند. اینکه بگوییم پرسپولیس لیاقت قهرمانی را ندارد جاهلانه است. تیم ما در سال های اخیر قهرمانی های زیادی را به دست آورده است و این تعداد قهرمانی و موفقیت قطعاً تصادفی به دست نمی آید.

به نظر شما بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس چه کسی بوده است؟

تعیین نام بازیکن ممکن نیست. کل تیم عالی بود و بچه ها کار بزرگی انجام دادند. پرسپولیس یک تیم واقعی است و همه واقعا گرم هستند.

در صورت پیروزی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی، باز هم شاهد دربی در فینال خواهیم بود. در این مورد چه خواهید گفت؟

عالی می شود. فکر می کنم این اتفاق بیفتد و دربی واقعا جالبی باشد. دربی همیشه فوق العاده حساس است و وقتی در فینال این دیدار برگزار می شود حساسیت آن چند برابر می شود. امیدوارم تیم محبوبم مثل بازی برگشت لیگ مقابل استقلال بتواند در فینال جام حذفی پیروز شود. قهرمانی در جام حذفی با قهرمانی استقلال لذت دیگری را به همراه دارد و بسیار ثواب دارد.

آخرین کلمه

یک بار دیگر قهرمانی را به تیم محبوبم تبریک می گویم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و پرسپولیس بتواند جام حذفی را نیز بالای سر ببرد. با این حال هر شرایطی که باشد ما پرسپولیس را دوست داریم و هر اتفاقی بیفتد ما عاشق پرسپولیس هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید