کوین یامگا یاغی جدید؟ یحیی ستاره استقلال را می خواهد

کوین یامگا یاغی جدید؟  یحیی ستاره استقلال را می خواهد

بدون شک یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل آرتور کوئین یامگا است. وینگر فرانسوی استقلال در این فصل 10 گل به ثمر رسانده و نقش بسزایی در قهرمانی آبی ها داشته است. در روزهای اخیر و پس از داغ شدن شایعات نقل و انتقالات برای فصل آینده، شنیده ها حاکی از آن است که یمگا با پیشنهاد پرسپولیس برای سال آینده مواجه است و این تیم قصد دارد ستاره این فصل استقلال را به خدمت بگیرد.

پرسپولیس به دنبال جذب ستاره رقیب سنتی خود است که برای فصل آینده با استقلال قرارداد دارد و این کار را بسیار سخت می کند. پرسپولیس به هیچ وجه علاقه ای به دعوای حقوقی با استقلال یا تیم دیگری ندارد، بنابراین تنها در صورت فسخ قرارداد یا رضایت خود بازیکن با یمگا و وکیلش مذاکرات جدی را آغاز خواهد کرد. .

همچنین با توجه به عملکرد خوب یمگا در استقلال، مطمئنا این بازیکن با قراردادی بالاتر از حضور در پرسپولیس یا تیم دیگری خوشحال خواهد شد. گفتنی است زمانی که حضور یمگا در پرسپولیس به مدیران این تیم پیشنهاد شد، ابتدا به یحیی گل محمدی اطلاع دادند تا نظر سرمربی خود را جویا شوند.

گفته می شود یحیی از حضور یمگا استقبال کرده و این بازیکن را تایید کرده است. هر چند پرسپولیسی ها سخت تلاش می کنند تا بر سر قرارداد یمگا با استقلالی ها این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرند، اما اگر این اتفاق بیفتد و ستاره استقلال قرمزپوش شود، شاهد یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات سال های اخیر خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید