کیفیت هوای کرمانشاه حیاتی است


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812856

احد جلیلیان گفت: از وضعیت بحرانی جوی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: به دلیل وجود گرد و غبار در آسمان این شهر تمامی ایستگاه های سنجش شاخص کیفیت هوا عدد 500 را نشان می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احد جلیلجان در گفت و گو با مرصادنیوز از وضعیت بحرانی جوی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به وجود ریزگردها در آسمان این شهر، تمامی ایستگاه های سنجش شاخص کیفیت هوا عدد 500 را نشان می دهند.
رئیس محیط زیست استان کرمانشاه افزود: 9 ایستگاه پایش کیفیت هوا در استان وجود دارد که از این تعداد 4 ایستگاه در مرکز استان و 5 ایستگاه دیگر در سرپلذهاب، کسر شیرین، اسلام آباد گرب، پاوه و کنگاور است.
وی افزود: شاخص استاندارد کیفیت هوا 100 است که بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های پایش کیفیت هوا از صبح دیروز ساعت 11 صبح تا امروز عدد 500 را نشان می دهد که بیانگر وضعیت بحرانی است.
جلیلیان گفت: بر اساس اطلاعات ارسالی کارشناس هواشناسی پیش بینی می شود تا امشب غلظت گرد و غبار کاهش یابد.
وی با تاکید بر اینکه هوای همه شهرهای استان ناسالم و بحرانی است، خاطرنشان کرد: در این شرایط شهروندان به ویژه بیماران قلبی و تنفسی، آسمی، کودکان و سالمندان نباید در فضای باز و تا حد امکان دور از سطح کار کنند. از شهر خودداری کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید