یادواره شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ توسط دفتر رهبر انقلاب برگزار می شود.


ساعت: 20:21
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906617

یادواره شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ توسط دفتر رهبر انقلاب برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون اجرایی و توسعه حرم احمدی و محمدی (مدظله) از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (مدظله) به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری خبر داد.

علیرضا صحرایان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: این مراسم فردا شنبه 16 آبان ماه 1401 همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود. سخنرانی و عزاداری

وی گفت: سخنران این مراسم که به همت دفتر رهبر معظم انقلاب و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (عج) حجت الاسلام و المسلمین پناهیان برگزار شد و مداحی سید رضا نریمانی با حضور زائران، مجاوران و مسئولان.

معاون حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه ریزی برای برگزاری مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) اشاره کرد و افزود: این مراسم همچنین برگزار می شود. از ساعت 9 صبح فردا هفتم آبان ماه با حضور مردم همیشه در صحنه سومین حرم اهل بیت(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز به سمت حرم مطهر برگزار می شود. سپس تعدادی از شهدا در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به خاک سپرده می شوند و تعدادی نیز به زادگاهشان اعزام می شوند.

صحرایان گفت: در این مراسم حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) و حضرت معصومه(س) میهمان شیراز هستند و در مراسم تشییع شهدا شرکت می کنند.

معاون اجرایی و توسعه حرم مطهر شاهچراغ (ع) با محکومیت حادثه تروریستی در این حرم مطهر و دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: درهای آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) به روی همگان باز است. زائران و حضار.و برنامه ها مثل قبل برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید