یکتا ناصر پس از اعلام رسمی طلاقش مدل شد/ عکس

یکتا ناصر پس از اعلام رسمی طلاقش مدل شد/ عکس

چند روز پیش یکتا ناصر رسما اعلام کرد که از همسرش منوچر هادی کارگردان مطرح ایرانی جدا شده است.

حالا تصویری از او منتشر شده که شبیه یک مدل است.

فیلم سینمایی «حوالی ساعت 8 صبح» جدیدترین ساخته منوچهر هادی با بازی همسر سابقش یکتا ناصر است که با استقبال زیادی در سینماها مواجه نشد.

پرداختن به مسائل اجتماعی و چالش های زندگی شخصی در فیلم ها همواره یکی از راه های مورد علاقه کارگردانان در سینمای ایران بوده است. مسائلی که شاید برای ما به عنوان مخاطب پیش آمده باشد و با دیدن فیلمی که در حال تماشای آن هستیم، دلمان تازه شده باشد یا وقتی در جریان یک اتفاق واکنش های متفاوتی را دیده ایم، شگفت زده شده ایم و کارگردان توانسته ما را تحت تاثیر قرار دهد.

البته از سوی دیگر فیلم هایی هستند که مدعی دست زدن به مسائل اجتماعی هستند اما در عمل در مرحله ایده متوقف می شوند و نمی توانند دنیایی تخیلی را برای مخاطب به تصویر بکشند.

فیلم سینمایی «حوالی 8 صبح» ساخته منوچهر هادی کارگردان امروز یکی از نمایندگان سینمای اجتماعی در چرخه سینماست. این فیلم به سوء تفاهمی می پردازد که با واکنشی عجولانه همراه است و به اتفاقات غیرقابل پیش بینی منجر می شود.

منوچهر هادی در این فیلم پس از چند سال به ساخت فیلم های اجتماعی بازگشت اما استقبال از این فیلم آنطور که هادی انتظار داشت نبود.