۵ تا ۷ نفر در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیده‌اند

سفیر ایران در سوریه:

سفیر ایران در سوریه از شهادت 5 تا 7 نفر در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج


حسین اکبری، سفیر ایران در سوریه گفت که در جریان حمله به کنسولگری ایران در دمشق بین 5 تا 7 نفر کشته شدند، گفت: فعلا نمی توانم تعداد شهدا را به طور دقیق اعلام کنم و برای به دست آوردن آمار دقیق باید منتظر پایان آواربرداری باشیم.

سفیر ایران در سوریه وی با بیان اینکه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق مورد حمله جنگنده های اف 35 با 6 موشک قرار گرفت، ادامه داد: در محل کارم در سفارت بودم و از اتاقم دیدم که ساختمان آسیب دیده است. این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی علیه دیپلمات ها جنایت می کند و تاکنون این رژیم جنایات زیادی را علیه دیپلمات ها مرتکب شده است.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی به ساختمان مجاور سفارت ایران در دمشق حمله کرد

اکبری همچنین گفت: در جریان این حمله تعدادی از همکاران و مستشاران نظامی ما که در ساختمان حضور داشتند کشته شدند که اسامی آنها را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماه گذشته شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و همچنین سوریه بوده ایم، گفت: امروز صهیونیست ها این جنایت را مرتکب شدند و به ساختمان کنسولگری ایران که در مجاورت سفارت قرار دارد حمله کردند. .

سفیر ایران در پاسخ به این پرسش ها تاکید کرد که در حال حاضر نمی تواند تعداد دقیق شهدای این حمله تروریستی را اعلام کند و باید منتظر پایان آواربرداری در این زمینه بود.

اکبری تصریح کرد: در این حمله تروریستی 2 نفر که مسئولیت امنیت سفارت را بر عهده داشتند نیز کشته شدند.


آیا این خبر مفید بود؟