Bukayo Saka Star Line and Racer Emblem

Bukayo Saka Star Line and Racer Emblem

بوکایو ساکا، ستاره هجومی انگلیس که با زدن دو گل از شش گل در پیروزی تیمش مقابل ایران در اواخر بازی برگشت جام جهانی 2022 به مرد مسابقه تبدیل شد، در پایان بازی با بی بی سی وان مصاحبه کرد. که او در مورد آغاز E صحبت کرد، ششیر ابراز خرسندی کرد.

ساکا در سن 21 سال و 77 روز جوانترین بازیکن تاریخ انگلیس شد که بیش از یک گل در یک بازی جام جهانی به ثمر رسانده است.

گفت: نمی دانم چگونه احساسم را توصیف کنم. این قابل توجه است. خیلی خوشحالم و افتخار میکنم. ما هم بازی را بردیم و بنابراین امروز یک روز واقعاً ویژه برای من بود. من به شروع خوبی در جام نیاز داشتم. ما در حالی به جام جهانی آمدیم که بازی های قبلی ما خیلی خوب نبود و شایعات زیادی در مورد بی فرم بودن تیم ما شنیده می شد، اما به همه نشان دادیم که چه تیم باکیفیتی داریم و چه کار کرده ایم.

ستاره آرسنال ادامه داد: کسب چنین بردی تحت فشار زیاد بسیار خوب بود، اما باید ثابت قدم باشیم زیرا بازی بعدی به زودی در راه است و باید آن را ببریم (در مقابل آمریکا). احساس می کنم در شرایط خوبی هستم. حمایت و محبت مردم و اعضای کادر فنی را احساس می کنم. این تمام چیزی است که نیاز دارم.

پس از ساکا، جود بلینگهام، اولین گلزن انگلیس، با 19 سال و 145 روز، پس از مایکل اوون در سال 1998 (18 سال و 190 روز) دومین گلزن جوان تاریخ سه شیرها در جام جهانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید