انتصاب یاسر اشراکی به عنوان مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد.


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839007

یاسر اشراگی به عنوان مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد 15 خرداد منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حکمی به مدیر عامل بنیاد 15 خرداد، دکتر یاسر اشراکی، روزنامه نگار برجسته و مدیر صدا و سیما را به عنوان مدیر روابط عمومی فرهنگ بنیاد منصوب کرد.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد در این حکم نوشت: با توجه به تجربیات و سوابق ارزنده خود و در راستای توسعه و تعمیق اهداف، مأموریت ها و چشم انداز بنیاد 15 خرداد در سه حوزه مسائل اجتماعی و جمعیتی، سلامت و توسعه اجتماعی مشارکت و موثر. اجرای برنامه مصوب در حوزه فرهنگ و اطلاع رسانی با رعایت سه ماموریت فوق، بازآفرینی چهره اجتماعی بنیاد به عنوان یک نهاد انقلابی همراه با گام دوم انقلاب و شاخص های آن، طراحی کانال های اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به جامعه. و ذینفعان داخلی و خارجی رویدادها و فعالیت ها، دریافت نظرات، بازخوردها و استقبال عمومی از اقدامات انجام شده در جهت بازطراحی و اجرای حداکثری موثر اقدامات، نوآوری و استفاده از فناوری های ارتباطی در حوزه فرهنگ و جامعه و تبیین جایگاه بنیاد و چشم انداز آن

یاسر اشراگی دانشجوی دکترای ارتباطات و یکی از مدیران، مجریان و سازندگان برنامه های رسانه ای به ویژه صدا و سیما است.

ارائه بیش از 5 مقاله پژوهشی، عضویت در انجمن صنفی روزنامه نگاران، سردبیر و مدیر اجرایی در چند رسانه مطرح از جمله سوابق مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بنیاد پانزدهم خرداد، مقر امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید