هدیه 15 میلیاردی مهاجم جذاب استقلال

هدیه 15 میلیاردی مهاجم جذاب استقلال

آلار صیادمنس ستاره جوان و آینده دار تیم ملی کشورمان در سال 2019 با مبلغ 800 هزار دلار از استقلال راهی فنرباغچه ترکیه شد.

ستاره جوان در ابتدای حضورش در باشگاه بزرگ فنرباغچه جایی در این تیم پیدا نکرد و به صورت قرضی به استانبول اسپور دسته اول ترکیه رفت.

صیادمنش در این تیم ترکیه ای موفق نشد و در نهایت به صورت قرضی راهی زوریای اوکراین شد. شکوفایی ستاره ایرانی در لیگ اوکراین آغاز شده و او در حضور یک و نیم ساله خود در زوریا عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

درخشش شکارچی مشتریان زیادی را به خود جلب کرد و سرانجام زمستان گذشته به هال سیتی در انگلستان پیوست. عملکرد خوب مهاجم تیم ملی ایران با هال سیتی باعث شد تا مدیران باشگاه انگلیسی به دنبال خرید دائمی این بازیکن از فنرباغچه باشند.

بر اساس گزارش ها از انگلیس، هال سیتی برای خرید دائمی ماهیگیر خود 2 میلیون یورو تدارک دیده و توافقاتی برای انتقال دائمی این بازیکن منعقد شده است. به گفته مدیران سابق استقلال، قراردادی برای انتقال صیادمنس از استقلال به فنرباغچه وجود دارد که در صورت فروش این بازیکن از سوی باشگاه ترکیه ای، مبلغ 20 درصد از این انتقال به تیم پایتخت تعلق خواهد گرفت.

بدین ترتیب در صورت انتقال دائم صیادمانس به هال سیتی، مبلغ 400 هزار یورو (حدود 15 میلیارد تن) به دست باشگاه استقلال می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید