واکنش علی دی به هدیه کارت هدیه یک میلیونی بلوکه شده قهرمان کشتی

علی دایی

علی دی در مورد مسابقات جهانی کشتی گفت: من کل مبارزه را دیدم و از همه ورزشکاران ما در کشتی تشکر می کنم. این بچه ها حال جامعه را خوب کردند. من همیشه گفته ام که می توان از ورزش برای گفتن کلمات در سراسر جهان استفاده کرد ، زیرا ورزش بسیار قدرتمند است. اگر ما هزار میلیارد دلار هزینه کرده بودیم ، نمی توانستیم در پایتخت نروژ تبلیغات ایران را انجام دهیم و پرچم کشورمان را برافراشته کنیم ، اما کشتی این کار را کرد. این بچه ها باعث افتخار همه شدند و من از همه آنها تشکر می کنم.

اسطوره فوتبال کشورمان درباره هدیه مسدود شده یک میلیون تومانی که توسط یکی از نمایندگان شهر به قهرمان جهان اهدا شد نیز گفت: درباره آنها صحبت نمی کنم. فقط متاسفم برای کسانی که فقط دوست دارند با ورزشکاران و قهرمانان عکس یادگاری بگیرند. آیا پاداش هایی که به قهرمانان و ورزشکاران داده می شود متناسب با تورم است؟ این را بگویم، مدیران سایپا باز هم علیه من حرف می زنند. پراید 10 سال پیش چند ساله بود؟ الان چقدر است با این پول در اختیار شخصیت ها چه می توان کرد؟ اگر ورزشکاران خانه ای مجلل بگیرند چه مشکلی پیش می آید؟

وی افزود: تمرینات کشتی بسیار خسته کننده است. پاداشی بدهید که جواب تمام تمرین ها و سختی ها باشد. همه اینها قهرمانان ورزشی هستند. آنها برای رفتن به مسابقات جهانی لذت های زیادی را از سر می گذرانند. گزینه های بسیار زیادی وجود دارد ، اگر همه ورزشکاران و قهرمانان و مربیان آنها خانه ای دریافت کنند ، مشکلی وجود خواهد داشت که نگران اجاره خانه نباشند.

علی دایی گفت: چندی پیش مقاله ای خواندم مبنی بر اینکه محمد بنا ، که او را بسیار دوست دارم ، مستأجر است. من خجالت کشیدم. آیا ممکن است فردی که قهرمان ماست و به عنوان سرمربی همیشه مردم را با چند مدال خوشحال کند ، مستأجر باشد؟ من از قرآن شرمنده بودم. ما باید به قهرمانان و مربیان خود در همه رشته ها توجه کافی داشته باشیم تا با جان و دل کار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید