استقلال با حواشی توزیع کارت هدیه واکنش نشان داد

در واکنش به شایعات مجازی چند ساعت گذشته، باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای تصریح کرد که سند بانکی مربوط به خرید کارت هدیه کادر فنی و بازیکنان تیم امید استقلال و کادر آکادمی این باشگاه به اشتباه به عنوان هدیه تلقی شده است. در اختیار خبرنگاران و اهالی رسانه قرار می گیرد.


به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه استقلال اخیرا در واکنش به شایعات و اخبار کذبی که در ساعات گذشته در فضای مجازی دست به دست می شود، بیانیه ای منتشر کرد. شنیده ها حاکی از آن است که سند بانکی مربوط به خرید کارت هدیه باشگاه استقلال برای اهدا به کادر فنی و بازیکنان تیم امید استقلال و کادر آکادمی این باشگاه در فضای مجازی منتشر شده و شایعاتی را در پی داشته است. اسپانسر باشگاه استقلال، موسوی عامل موبایل، خرید این کارت های هدیه را به عنوان پاداش پیروزی تیم امید استقلال در دربی امیدها پذیرفته بود.

در ادامه این بیانیه آمده است که کسانی که پشت این شایعات هستند از فعالان رسانه ای فرهیخته بابت بی احترامی به شخصیت و حیثیت آنان عذرخواهی کنند. باشگاه اعلام کرد که رابطه آنها با اهالی رسانه همیشه بر اساس احترام متقابل بوده است و هیچ گاه قصدی برای داشتن دیدگاه تجاری یا معاملاتی نسبت به اهالی رسانه وجود نداشته است. واحد حقوقی باشگاه استقلال با کسانی که این اخبار کذب را منتشر کرده اند برخورد قانونی خواهد کرد.

در ادامه رد پای فردی مخالف اتحاد استقلال در این ماجرا دیده می شد. خاطرنشان شد اگرچه باشگاه استقلال هیچ تخلفی مرتکب نشده و تنها به درخواست اسپانسر به بازیکنان تیم امید استقلال هدایایی داده است، اما این مسئولیت بر عهده فردی است که ظاهراً عضوی از خانواده استقلال است اما با نیت شومی مدارک خانواده را در اختیار کسانی قرار دهید که حاضرند استقلال را نابود کنند.

در نهایت در این بیانیه از هواداران خواسته شده تا هوشیار باشند و کسانی را که به هر طریقی قصد تخریب استقلال را دارند بشناسند. به هواداران یادآور شد که استقلال در مسیر موفقیت قرار دارد و هرگونه تلاش افراد خاص برای آسیب رساندن به سرمایه باشگاه پرافتخار پایتخت قابل تحمل نخواهد بود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید