توزیع کارت ملی آزمون از فردا/ جزئیات گرفتن کارت و رفع نقص

توزیع کارت ملی آزمون از فردا/ جزئیات گرفتن کارت و رفع نقص

داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری 1402 می توانند از روز یکشنبه 4 دی ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سانسه کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و پرینت کنند.

آزمون سراسری 1402 در نوبت اول 9 و 30 دی ماه در 417 شهرستان، 585 بخش بزرگ و 2041 بخش برگزار می شود.

آزمون گروه علوم تجربی پنج شنبه 29 دی ماه 1401، آزمون گروه زبان های خارجه روز پنجشنبه 29 آذرماه، گروه علوم انسانی، ریاضی و فنی و مهندسی صبح روز جمعه 30 آذرماه و گروه هنر روز جمعه 9 آذرماه در بعد از ظهر. در ماه برگزار می شود و برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه همراه با عکس و ارائه آن الزامی است.

  • جزئیات دریافت کارت آزمون سراسری

داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری 1402 از فردا یکشنبه 4 دی می توانند از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ارسال درخواست کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

داوطلبان باید کارت را تا تاریخ 28 دی ماه دریافت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در کارت خود در تاریخ 28 دی ماه نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

گروه های آزمایشی علوم انسانی، ریاضی و فنی نیز می توانند در روزهای چهارشنبه 28 و پنجشنبه 29 دی و گروه آزمایشی هنر در روزهای چهارشنبه 28 دی، پنجشنبه 29 آذر و صبح جمعه 30 آذرماه به پیشخوان مراجعه کنند.

از آنجایی که اطلاعات شناسنامه متقاضیان از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد، جنسیت، شماره و شماره مسلسل شناسنامه از سامانه ثبت احوال اخذ می شود، امکان ویرایش این اطلاعات وجود ندارد و خود متقاضی است. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت با اداره ثبت احوال منطقه خود تماس بگیرند.

برخی از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون مانند سال اخذ دیپلم، نوع مدرک، کد دانشجویی در سایت سازمان سنجش قابل ویرایش است، اما برای برخی از اطلاعاتی از قبیل عکس اشتباه یا عدم وجود عکس، امکان ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش وجود ندارد و لازم است داوطلبان در روزهای مشخص شده به آدرس باجه های رفع نقص مراجعه کنند. بار.

آدرس محل رفع ایرادات کارت شرکت در نوبت اول آزمون سراسری 1402 در شهرهای مختلف کشور را می توانید از اینجا دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید