از فردا توزیع کارت ورود به آموزش و پرورش را آغاز کنید


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836030

فردا (14 اردیبهشت) کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی رشته های آموزش و پرورش منتشر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آزمون جذب نیروی آموزشی در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 18 اردیبهشت ماه برگزار می شود و بالغ بر 500 هزار نفر متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

کارت ورود به جلسه نهمین کنکور متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1401 ویژه رشته های حرفه ای آموزش و پرورش فردا سه شنبه 13 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. تحصیلات.

داوطلبان این آزمون برای شرکت در جلسه آزمون باید از فردا به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و اطلاعات شخصی شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و … را وارد کنند. . و اطلاعات ثبت نام از جمله شماره پرینت فایل، کد رهگیری و غیره بر روی کارت شرکت در آزمون و بر اساس آدرس و ساعت درج شده در کارت آزمون با حوزه امتحانی مربوطه تماس بگیرید.

همچنین در پرتال اطلاع رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx اطلاعات تکمیلی از نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص در آزمون منتشر شده است. کارت شرکت در آزمون ?gid = 14 & id = 7594 لذا متقاضیان جهت کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید