کنایه شدید رامین رضاییان پیشکسوت پرسپولیس

کنایه شدید رامین رضاییان پیشکسوت پرسپولیس

یکی از مهم ترین موضوعات فوتبال ایران در روزهای اخیر جدایی و خداحافظی رامین رضایان از پرسپولیس بوده است.

مرتضی فنونی زاده مدافع دهه 60 پرسپولیس گفت: فکر نمی کردم رامین به این زودی خداحافظی کند. اول اینکه هر جا هست برایش آرزوی موفقیت می کنم و به تصمیمش احترام می گذارم اما با او صحبت می کنم.

وی ادامه داد: بعد از 30 سال همه جا از هم تیمی هایم تعریف و تمجید می کنم. رامین رضایان فکر می کرد کارواخال یا کایل واکر مدافع راست تیم ملی انگلیس است که در مورد هم تیمی هایش اینطور صحبت می کند؟ وقتی رامین در شبکه سوم سیما علیه هم تیمی هایش صحبت کرد و آنها را ضعیف خواند اصلا خوشایند نبود. تو برگشتی پرسپولیس و زحمت کشیدی ولی من نه. بقیه رو نباید اینجوری زیر سوال ببرید.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: از آقای درویش و باشگاه پرسپولیس می خواهم به صراحت بگویند چقدر به رامین رضایان پول دادند؟ 250 یا 275 هزار دلار به باشگاه الدحیل قطر دادند یا به خود رامین؟ از طرفی یحیی گل محمدی باید زودتر برای رضایان موضع خود را اعلام می کرد.

از فنونی زاده پرسیدیم که برخی معتقدند عیبی ندارد رامین رضایان و دانیال اسماعیلی فر در پرسپولیس کنار هم باشند که او پاسخ داد: نه! داشتن دو مدافع راست برابر و قوی برای تیم ملی خوب است، اما در پرسپولیس یا استقلال این تفاوت ایجاد می کند. این دو بازیکن مدافع راست هستند و نمی توان یکی را یک خط جلو انداخت. به همین دلیل بهتر است یکی از این دو در پرسپولیس بازی کند.

وی با اشاره به سابقه اخیر دانیال اسماعیلی فر و تکذیب مذاکره یا توافق با پرسپولیس گفت: «. او حتی از صادق محرمی و صالح حردانی هم بهتر است. او باید مطمئن باشد که اینجا در پرسپولیس برای او فرش قرمز پهن کرده اند. او با پوشیدن پیراهن پرسپولیس و حضور در جام جهانی قطر می تواند سمت راست تیم ملی را هم نگه دارد. ما پرسپولیسی ها دوست داریم به زودی این فوتبالیست پر انرژی و پیشرو را در پرسپولیس ببینیم که در دفاع هم بهتر از رامین رضایان است.

فنونی زاده که از شکست تیم امید کشورمان مقابل ترکمنستان در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا ناراحت بود، در این خصوص به خبرورزشی گفت: مهدی مهدوی کیا نام بزرگی دارد اما واقعا تعجب کردم! شما بروید به ژاپن و کره جنوبی باختید نه ترکمنستان که اصلا فوتبالی در آن نیست. آخرین بازی ما مقابل ازبکستان است که 6 گل به قطر زد و در این شرایط باید تیم ایران را حذف شده دانست. فکر می کنم بازیکنان شایسته دیگری در ایران داریم که می توانند به این تیم کمک کنند. مهدی مهدوی کیا بسیار با اخلاق و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ماست و در این شکی نیست. همه ما او را دوست داریم اما برای موفقیت در تیم امید باید تمامی مسابقات تیم های اصلی رده امید در تهران و کشور و همچنین بهترین های این رده سنی را تماشا و تماشا کرد. باید در ایران باشی و مسابقات را با دقت تماشا کنی. به شخصه از این شکست بسیار ناراحت هستم و امیدوارم تیم امید به زودی بتواند خود را جمع کند و حداقل یک دیدار شایسته مقابل ازبکستان انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید