قرارداد مالی رامین رضاییان با پرسپولیس محبوب شد

قرارداد مالی رامین رضاییان با پرسپولیس محبوب شد

درست بعد از شبی که رامین رضاییان در تلویزیون حضور پیدا کرد و اظهارات جنجالی کرد، مشخص بود که ماندن در جمع سرخپوشان سخت است. حتی پس از آن نیز زمزمه هایی مبنی بر حضور رضایان در کمیسیون انضباطی پرسپولیس مطرح شد.

رضایان علیرغم اینکه به شدت علیه هم تیمی هایش صحبت می کرد، اظهارات او درباره مشکلات مالی و اینکه مدعی بازی رایگان برای پرسپولیس است، حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشته است. رضایانی که این فصل از الدحیل قطر جدا شد، همچنان مانند برانکو ایوانکوویچ اختلافاتی داشت تا مطمئن شویم که فصل آینده او را در تیم دیگری خواهیم دید. اما اصل ماجرای رضاییان و پرسپولیس چه بود؟ ‌

رامین رضایان فصل گذشته قراردادی 900 هزار دلاری با الدحیل امضا کرد اما سرمربی این تیم اعلام کرد که به رامین رضایان نیازی ندارد و همین امر باعث شد تا بازیکن الدحیل به تیم امید اعزام شود.این باشگاه قطری! پس از پیشنهاد رضاییان به پرسپولیس، این بازیکن قرارداد خود را با الدحیل فسخ کرد و 650 هزار دلار از قراردادش با این تیم قطری گرفت و 250 هزار دلار با پرسپولیس قرارداد امضا کرد، تا همان 900 هزار دلار که با الدحیل قرارداد داشت.دحیل. بسته شد تا بالاخره با این دو قرارداد به او برسد.

بعد از پایان فصل اما اعلام شد که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس علاقه ای به تمدید بازیکنی که یک فصل با پرسپولیس داشت، ندارد، جایگاه دفاع راست مشخص است. در شرایط کنونی به نظر می رسد خود رامین رضاییان دیگر علاقه ای به تمدید قراردادش با پرسپولیس ندارد، مگر اینکه رامین بخواهد در صورت پیشنهاد قرمزها به او این بازیکن، یک چالش دفاع راست جالب با اسماعیلی فر آغاز کند. این ممکن است، اما بعید است. مشاهدات چیز دیگری می گوید.

دیدگاهتان را بنویسید