رامین رضاییان روی اعصاب بازیکنان یحیی و پرسپولیس

رامین رضاییان روی اعصاب بازیکنان یحیی و پرسپولیس

رامین رضاییان مدافع راست سابق تیم ملی که مدت هاست توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشده بود دوشنبه شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود.

او درباره شرایطش در فوتبال قطر و بازگشتش به پرسپولیس صحبت کرد اما شاید عجیب ترین قسمت مصاحبه اش با محمدحسین میثاقی زیر سوال بردن هافبک ها، مهاجمان و هم تیمی هایش باشد. رامین رضایان از نبود یک هافبک بازیساز می گوید که پاس های تیز و بلند به کناره بدهد و به او غذا بدهد. این دفاع راست به جز بازیساز از گل های از دست رفته مهاجمان این تیم هم می گوید که قدر پیام های چپ و راست پرسپولیس را نمی دانند! رامین رضاییان همچنین از نبود یک بازیکن مکمل خوب برای خودش که یک بازیکن تاکتیکی است صحبت کرد و … فیلم این مصاحبه تلویزیونی بلافاصله در فضای مجازی پخش شد.

اگرچه تمرین روز سه شنبه پرسپولیس تعطیل بود، اما ویدیوی رامین رضاییان را شنیدیم که نه تنها بین بازیکنان پرسپولیس صحبت می کرد، بلکه عصبانیت و عصبانیت هم تیمی هایش به ویژه بزرگان این تیم را هم شنیدیم.

فیلم این مصاحبه تلویزیونی نیز به دست یحیی گل محمدی رسید. سرمربی و کادرفنی پرسپولیس نیز از رامین رضایان به دلیل انجام مذاکرات فنی و زیر سوال بردن عملکرد بازیکنان این تیم گلایه و عصبانی بودند.

پیش از این رامین رضاییان در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان در حالی که نسبت به تغییر کادرفنی پرسپولیس سرکشی کرده بود که با وساطت نزدیکان این تیم ختم به خیر شد اما این بار این مصاحبه ممکن است عواقبی برای او داشته باشد یا حداقل در دیدار با فجر سپاسی، این بازیکن را نیمکت نشین کنید!

دیدگاهتان را بنویسید