تونل وحشت استقلالی ها برای سرمربی پرسپولیس!

تونل وحشت استقلالی ها برای سرمربی پرسپولیس!

پرسپولیس، صدرنشین لیگ، هفته گذشته دومین شکست خود را مقابل فولاد متحمل شد و فاصله امتیازی این تیم با دیگر مدعیان کاهش یافته است. این اولین باخت پرسپولیس مقابل سرمربی استقلالی در این فصل بود. قرمزها فردا در هفته هجدهم باید به مصاف مهدی رحمتی بروند که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ استقلال در لیگ برتر است. یحیی و شاگردانش پس از مقابله با رحمتی باید به آبادان بروند و با صنعت بحران زده نفت مقابله کنند.

پرسپولیس تهران پس از دیدار با صنعت نفت باید در دو دیدار متوالی میزبان دو مربی استقلالی دیگر باشد. آنها ابتدا با هوادار ساکت الهامی دیدار خواهند کرد و سپس به استقبال رضا عنایتی و نفت مسجد سلیمان خواهند رفت.

این در حالی است که پرسپولیس در 4 بازی آینده خود باید به مصاف سه مربی استقلالی برود که بعد از این 4 هفته در پایان سال وارد تونل وحشت خواهند شد. یحیی و تیمش در اسفند ماه بازی های سختی را پیش رو دارند. آنها باید در دو بازی لیگ و جام حذفی به مصاف سپاهان بروند و دیدار آنها در جام حذفی در اصفهان برگزار می شود. همچنین آنها باید در یکی از سخت ترین بازی های این فصل به تبریز بروند و به مصاف تیم خوب پاکو همز بروند و بازی بسیار سختی را مقابل مس رفسنجان خارج از خانه خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید