پشت صحنه تونل پراید آلومینیومی اراک برای استقلالی ها

پشت صحنه تونل پراید آلومینیومی اراک برای استقلالی ها

مصطفی احمدی در خصوص تساوی مقابل استقلال تهران گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم و به گونه ای مقابل تیم قهرمان بازی کردیم که باید رتبه ما در جدول رده بندی خیلی بهتر از وضعیت فعلی باشد. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف هم کار کردیم و خدا را شکر که عملکردمان قابل قبول بود که با تمام احترامی که برای استقلال قائلم اگر فرصت داشتیم می توانستیم بازی را ببریم.

هافبک آلومینیومی درباره ایجاد تونل افتخار برای استقلال تهران گفت: این یک اتفاق کاملاً تصادفی بود و همه بازیکنان ما می خواستند با زحماتی که این تیم در یک سال کشیده چنین کاری انجام دهند. فرهنگ خوب ما و امیدوارم روز به روز چنین اتفاقاتی در فوتبال ما بیشتر شود. فوتبال فقط حاشیه و درگیری نیست. بازیکنان ما یکی یکی می خواستند این کار را انجام دهند و امیدوارم ادامه پیدا کند.

احمدی با بیان اینکه از آنجایی که مدیران باشگاه در این باره صحبت کرده اند، شایعاتی مبنی بر اجباری بودن این اقدام به گوش می رسد، گفت: به هیچ وجه. راستش را بخواهید هیچ یک از بازیکنان از این موضوع ناراضی نبودند. بازیکنان استقلال از این تونل اطلاعی نداشتند و در راهروی ورزشگاه به آنها گفتیم که ابتدا وارد زمین می شویم و بعد از تونل زدن شما بیایید. در آنجا شادی کردند و تشکر کردند. باز هم می‌خواهم بگویم که این تونل را کسی تحت فشار و زور ساخته نیست و کاملاً خالصانه ساخته شده است.

وی همچنین درباره درگیری لفظی با سیدحسین حسینی در جریان بازی گفت: اتفاق خاصی نبود. آنها تصور اشتباهی داشتند و فکر می کردند که این یک دعوی قضایی است. اصلا دعوا نشد و من فقط سعی کردم ضدحمله را متوقف کنم و بعد از بازی به سراغم آمدند و عذرخواهی کردم. این مورد خاصی نبود و فقط یک شبهه در جریان بازی بود.

رتبه آلومینیوم در پایان فصل چگونه است؟ احمدی گفت: صد در صد شایستگی ما بالاتر از این رتبه است و نمی توانم دقیقاً بگویم چه رتبه ای می گیریم. بازی به بازی پیش می رویم و به امید خدا هر چه خوب است می شود و به رتبه ای می رسیم که در خور مردم خوب اراک و هواداران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید