کری یک ستاره آلومینیومی برای پرسپولیس است

کری یک ستاره آلومینیومی برای پرسپولیس است

تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در شرایطی در هفته سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت که هر دو تیم در هفته دوم به ترتیب مغلوب فولاد خوزستان و نساجی مازندران شدند.

علیرضا نگی زاده که یکی از سه گل آلومینیوم اراک را مقابل فولاد در هفته دوم لیگ بیست و یکم به ثمر رساند، در گفتگو با خبرورزشی درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس و عدم حضور تماشاگر اظهاراتی را بیان کرد.

وضعیت آلومینیوم اراک در فصل جدید چگونه است؟

تیم ما شرایط خوبی دارد که با حمایت باشگاه و تدابیر کادر فنی به این نقطه رسیده است. هفته گذشته برد خوبی مقابل فولاد داشتیم اما اگر در بازی اول کمی شانس داشتیم و شهرخودرو را هم شکست می دادیم الان 6 امتیازی بودیم. کسب یک امتیاز خارج از خانه اگرچه خوب نیست، بد هم نیست. فولاد هم تیم خوبی بود اما با درایت کادر فنی و تلاش بچه ها توانستیم این حریف را شکست دهیم.

پرسپولیس را چگونه تیمی می بینید؟

پرسپولیس حریف قابل احترامی است که چندین فصل در لیگ نتایج خوبی کسب کرده است. این بازی قطعا برای ما سخت است. اما ما هم آلومینیوم هستیم و امیدواریم در این بازی به نتیجه دلخواه برسیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا نتیجه قابل قبولی برای هواداران تیممان رقم بزنیم. خدا را شکر تیم از نظر مدیریتی و کادر فنی وضعیت خوبی دارد و دوست داریم این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

رسول خطیبی را چقدر می شناسید؟

من با حاج رسول در تیم های گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی کار کرده ام که البته برای من افتخار است. من شخصیت اخلاقی او را می شناسم و دقیقا می دانم که از من چه می خواهد.

تا حالا دو گل به پرسپولیس زدی؟

آره. دو بار با لباس مشکی جامگان و اکستنشن فولادی دروازه پرسپولیس را باز کردم.

در این دیدار به پرسپولیس گل می زنی؟

تمام تلاشم را می کنم تا در کنار تیم مقابل پرسپولیس بهترین نتیجه را بگیرم. گل دادن دست دیگر خداست. موفقیت آلومینیوم اراک مهم است. اگرچه همه گل می زنند، اما نتیجه یک تیم است.

چقدر روی این سه امتیاز خانگی تکیه کردی؟

البته با پیروزی در این دیدار جایگاه ما در جدول بهتر خواهد شد، هرچند بازی سختی داریم. پرسپولیس حریف خوبی است که نیازی به تعریف من ندارد اما ما هم تیم محکمی هستیم و باید در ابتدای فصل امتیاز جمع کنیم.

آلومینیوم یکی از تیم های لیگ برتری است که هواداران خود را در اراک دارد. نبود تماشاگر چقدر به شما آسیب می زند؟

این قطعا به ضرر ماست. تخمین بزنید اگر هواداران آلومینیوم به ورزشگاه بیایند چقدر برای بازیکنان اراک سخت تر می شود. اصلا نمی دانم چرا اجازه نمی دهند تماشاگران به فضای باز ورزشگاه بیایند. حالا که فضاهای بسته باز هستند، چرا فضای باز بسته است؟ سینماها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌هایی که تعطیل هستند باز هستند، اما ورزشگاه تعطیل است؟ فوتبال بدون هوادار اصلا سرگرم کننده نیست. امیدوارم مسئولان بالاتر، فدراسیون یا وزارت بهداشت فکری برای این موضوع کنند. اگر مردم به ورزشگاه بیایند و با فاصله از هم بنشینند، به خدا هیچ اتفاقی نمی افتد.

دیدگاهتان را بنویسید