واکنش عجیب ستاره آلومینیومی برابر است با استقلال

واکنش عجیب ستاره آلومینیومی برابر است با استقلال

امیرمحمد هوشمند درباره بازی با استقلال گفت: پایین ترین سمت راست ما مساوی بود وگرنه از هر نظر تیم برتری بودیم و پیروز می شدیم. با این پنالتی خنده دار که در ابتدای بازی اجرا شد، گل خوردیم وگرنه از دقیقه اول تا آخرین ثانیه کاملا هجومی بازی می کردیم، عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم، اما این کار ما بود. بچرخید تا امتیاز بگیرید

وی ادامه داد: مقابل استقلال اصلا خوشحال نیستیم اما خدا را شکر که شکست نخوردیم البته باز هم می گویم اگر این پنالتی گرفته نمی شد نتیجه مسابقه نبود چرا که کاملا در سطح زمین بودیم. اوج بازی بودیم و می توانستیم گل بزنیم. استقلال این تیم عالی و قابل احترام است اما حرفی برای گفتن نبود.

مدافع آلومینیوم که روز گذشته مقابل استقلال نیز تجربه و عملکرد خوبی در پست هافبک دفاعی داشت، درباره باخت تیمش در 4 هفته اخیر لیگ برتر گفت: قطعا همینطور است. آقای حتیبی از اول فصل و قبل از شروع قهرمانی با بازیکنان صحبت می کرد و می گفت اصلا در مورد داوری صحبت نکنید و بگذارید داوران تمرکز کنند و کار خودشان را انجام دهند اما ببینید چقدر بازی دارند. علیه ما سوت زد

هوشمند افزود: وقتی داوری بد است و مدام در میانه زمین اشتباه می کند یا تصمیم تاثیرگذاری دارد روی اعصاب بازیکن تاثیر می گذارد. این واقعا بازیکنان را آزار می دهد و روی عملکرد فنی تاثیر می گذارد. از این بابت متاسفم. آقای حتیبی به ما گفت که اصلا در مورد داوری صحبت نکنیم، اما در بازی با نساج، گل گهر، فجر سپاسی، استقلال و… نباید این اتفاقات برای ما می افتاد.

وی درباره شانس کسب سهمیه آلومینیوم گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم و روز به روز بهتر کار می کنیم. کادر فنی وقت می گیرد و هر بازیکنی تلاش می کند و روی کارش تمرکز می کند اما امسال دومین سال حضور ما در لیگ برتر است و این مشکلات نباید باعث شود وقتی نتیجه خوب و فوتبال خوبی داریم به تیم فشار بیاوریم که باید برای کسب سهمیه.. البته ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اتفاق بزرگی برای تیم بیفتد اما نباید فشار زیادی به تیم وارد شود و انتظارات بالا نرود.

مدافع جوان آلومینیوم با بیان اینکه شنیده ها حاکی از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها در هفته آینده است، گفت: قطعا منتظر حضور هواداران هستیم. تیم ما فصل گذشته پس از 20 سال به لیگ برتر رسید اما باز هم نتوانستیم تماشاگران را روی ماه ببینیم. پنکه های آلومینیومی تا کنون برای ما پایه و اساس گذاشته اند و در سرما و گرما از ما حمایت می کنند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آنها را سربلند کنیم و از دیدن آنها در ورزشگاه خوشحال خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید