پاهای خود را در فویل آلومینیومی بپیچید و چند ساعت بعد نتیجه فوق العاده است!

پاهای خود را در فویل آلومینیومی بپیچید و چند ساعت بعد نتیجه فوق العاده است!

بسیاری از افراد از فویل آلومینیومی در آشپزخانه استفاده می کنند، اما افراد کمی به فکر استفاده از آن برای پوشاندن اعضای بدن هستند. ممکن است عجیب به نظر برسد، اما به نظر می رسد که فویل آلومینیومی یک محصول عالی برای بیماری های روزمره شما است.

پیچیدن اعضای بدن در فویل آلومینیومی می تواند مزایا و فواید زیادی را به همراه داشته باشد. برای مثال برای رفع خستگی، تسکین درد مفاصل، تسکین درد سوختگی و حتی برای درمان سرماخوردگی عالی است.

پیچیدن پاها در آلومینیوم علاوه بر اینکه برای سلامتی مفید است، می تواند به عنوان قیف نیز استفاده شود. با تا کردن مقداری فویل آلومینیومی به راحتی می توانید قیفی درست کنید که نشتی نداشته باشد و اگر نیاز به اتو کردن لباس دارید اما زمان کافی ندارید فویل آلومینیومی بهترین راه حل است. لباس را دور یک تکه فویل تا بزنید و سپس اتو کنید. به لطف فویل، لباس ها از دو طرف همزمان اتو می شوند. کار شما خیلی سریعتر تمام می شود!

حتی اگر قیچی شما کند است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تکه فویل بردارید و سپس آن را به قطعات کوچکتر ببرید.

آیا سیگنال وای فای ضعیفی در خانه دارید؟ یک ورق فویل آلومینیومی درست کنید و آن را در کنار دیواری که می خواهید سیگنال را تقویت کنید قرار دهید. سیگنال در جهت هواپیما افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید