ادامه اعلان جنگ؛ این قسمت آلومینیومی است! / نگران اتفاقات تلخ داوری هستیم


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820379

باشگاه آلومینیوم در آستانه بازی با پرسپولیس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باشگاه آلومینیوم در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی با انتشار پیامی به شرح زیر است:

وی ادامه داد: متأسفانه در هفته های اخیر رهبری فوتبال کشور اظهارات مختلفی را مطرح کرده است به گونه ای که مردم و مسئولان استان مرکزی و شهر اراک نگران تکرار اتفاقات تلخ داوری در مسابقات قبلی فوتبال آلومینیوم هستند. تیمی در لیگ برتر و این بار در جام حذفی.

به جرأت باید اعتراف کرد که طبق نظر کارشناسان داوری در تمامی ادوار، تیم فوتبال آلومینیوم در نیمه اول مسابقات بیشترین امتیاز را به دلیل اشتباهات داوری از دست داد و اگر این اتفاقات امروز رخ نمی داد، جایگاه آلومینیوم در لیگ برتر را به خود اختصاص داد. جدول اینجا نبود امروز شرایطی پیش آمده که امیدواریم دیگر قربانی جو فوتبال نشویم.

با توجه به اینکه باشگاه آلومینیوم برخلاف برخی باشگاه ها که جام حذفی را تجربه و معیار می دانند، این تیم برنامه های ویژه ای برای موفقیت در جام حذفی تدارک دیده است و با توجه به انصراف یک تیم از رقابت های جام حذفی، انتظار نظارت ویژه داریم. مراقب رفتار خوب عوامل قانونی این مسابقات مطابق با استانداردهای بازی باشید تا خدای ناکرده حق تیم تضییع شود.

انتظار می رود فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر تیم های حاضر در لیگ برتر برای بهبود فضای فوتبال و رفع ذهنیت منفی نمایندگی از زمین های مختلف فوتبال در برخورد با متخلفان سریعتر عمل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید