منتظر خبر جدید ازدواج تتلو با سحر قریشی باشید/ عکس

منتظر خبر جدید ازدواج تتلو با سحر قریشی باشید/ عکس

سفر سحر قریشی به ترکیه که همزمان با فیلمبرداری سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در ترکیه انجام شد، با شایعاتی همراه بود که برخی از آنها به واقعیت تبدیل شد و برخی دیگر جای سوال داشت.

تصویری که سحر قریشی از این ماجرا نقل کرد، از یک سو و آهنگی که تتلو با عنوان «انتظار» منتشر کرد و در آن نام «سحر» را به کار برد، از سوی دیگر، شایعات و رسوایی‌ها را به وجود آورد. فرصت حضور در فضای مجازی. دست در دست هم و ایجاد فرصتی برای قضاوت در مورد مخاطبان وسیع و خاص.

محمدحسین فرحبخش تهیه کننده و کارگردان با سابقه سینمای ایران در همین حال در گفت وگویی گفت: سحر قریشی به بهانه ازدواج ایران را ترک کرده و قصد مهاجرت ندارد. در عین حال به او گوشزد کرده ایم که وارد حاشیه ها و … نشود.

او مهمان سینمای گفت گو بود و در بخشی از گفت و گوی خود درباره مهاجرت سحر قریشی صحبت کرد. فرحبخش گفت: دو سه ماه پیش سحر به من گفت که می خواهد ازدواج کند و من به او گفتم این کار را نکن اما این یک عقیده و سلیقه شخصی است و به خودش مربوط است و تا جایی که می دانم الان ازدواج کرده است. فقط برای ازدواج، ایران را ترک کرده و مهاجرتی نداشته است. او عاشق کشورش است و به ایران برمی گردد، اما خدا می داند آنجا چه خواهد شد! به او گفتم کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکن و برگرد».

ماجرای امیر تتلو و سحر قریشی از چه زمانی جدی شد؟
وقتی تتلو لینک یوتیوب سحر قریشی را به یوتیوب خود منتقل کرد و به او گفت که یوتیوب حاج خانم را دنبال کند، بسیاری از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متوجه شدند که چه فکری می کنند، اما با دیدن ویدیویی از سحر قریشی در ویلا، شبیه محل سکونت تتلو در ترکیه، به سوء ظن بسیاری پایان می دهد.

مطالب ارسال شده توسط تتلو در کانال خود
فیلم ها و عکس های به اشتراک گذاشته شده در صفحه یوتیوب سحر قریشی و البته صحبت های تتلو درباره سحر قریشی (بالا) و شایعه ازدواج آنها ابعاد مختلفی دارد که خبرنگار برنا با پیگیری برخی افراد مطلع و گمانه زنی های جدی به دنبال آن ها بوده است.

سحر قریشی برای ازدواج به ترکیه رفت؟
جدای از صحبت های محمدحسین فرحبهش که با قریشی به عنوان کارگردان ارتباط نزدیک دارد و برخی افراد آگاه که اخیراً با قریشی کار کرده اند، شواهد دیگری نیز وجود دارد که نشان می دهد تتلو از عشق و ازدواج خود با قریشی صحبت کرده است. از جمله تصاویر منتشر شده توسط قریشی، حداقل این موضوع را تکذیب نکنید.

اما برنا از یک منبع آگاه شنیده است که علاوه بر همکاری و تجارت اخیر، به زودی (شاید همین هفته) خبر ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو نیز در رسانه ها منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید